Arhiva
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

21.01.2006., subota
PRAVI DARIUS, NOĆNA MORA I LAŽNI PULICER
Neki mi je dan netko provalio na ovu adresu. Međutim, moj blogobrižnik Dariius Uvijek Budni, skužio je Nepozvanog Nekog, pa je stvar sredio. Zato me ovdje nije bilo nekoliko dana. Od onoga dana kad sam snimio Juru Hrvačića i Predraga Jiraseka u prostorijama Z 1, to jest Televizji Na Kraju Grada, i ljupku Miju Begović u ambijentu Pavina kafića, s prirodnim fenomenom Pređom Vuševićem u pozadini.
Jučer sam se našao s Dariusom Prpošnim u Pavinoj Gavelli i sredio sve ono što je trebao srediti. Nekoliko glumaca gledalo ga je kako znalački prebire tipkovnicom moga Laptopića, pa su ga zamolili da i njima pomogne u sređivanju njihovih kućnih kompjutora, što je Dario prihvatio davši im broj svoga mobitela.

Dakako, nisu samo glumci bili zadivljeni Dariusom Spretnoprstićem. Ni mlade i ljupke glumice nisu bile ravnodušne. Jedna mi je prišapnula da bi željela upoznati tog plavog i zgodnog mladića, kojega prstići, čini joj se, čine čuda. "Vidi ga kako svira po kompiću, kao Pogorelić na glasoviru", rekla mi je neću reći koja ljepotica, "daj me, molim te, upoznaj s njim." Obećao sam joj.
Sad kad je sve u redu s kompićem i mojim zdravljem, krećem na put.
Sutra ću održati kratak trening do Stubičkih Toplica, a u ponedjeljak odlazim na mjesto prekida, u Batrinu, tamo između Slavonskoga Broda i Nove Gradiške. Odakle krećem ka Požegi, gdje će me, nadam se, dočekati Žile koji živi u Požegi i Cijeloj Hrvatskoj.

Danas neću biti s ekipom Noćne more, Željka Malnara, ali ću ih pratiti izravno na adresi www.online.hr/live/ jer me zanima dokumentarac koji je Malnar snimio u Sanskom Mostu.
I vama preporučujem da pogledate vragolije Malnara i njegove družine.
Dobar naslov: Družba Željka Malnara.

Još bih samo nešto dopisao. Bloger koji se potpisuje kao Pulicer ili tako nekako, napisao je ovdje, u komentaru, nekakvu nepotrebnu objedu.
Optužio je moga prijatelja da mu se na nekom afričkom ili što ja znam kojem davnom dokumentarcu pojavio vozač ZET-a. Mladić koji se potpisuje kao Pulicer ili tako nekako nije naveo je li on to vidio ili mu je netko rekao. Naime, svaki se film montira. Pa neće biti da je rečeni kadar promakao svima koji su radili na tom dokumentarcu, samo nije Puliceru ili tako nekako, ili pak onome čijem glasu rečenik vjeruje, kao što pas vjeruje svome zločestom gospodaru. Svaki bi se normalni Pulicer ili tako nekako upitao što radi taj ZET-ov vozač u Africi, a dokumentarist Malnarova znanja, kao što znamo, ne bi takvu, priznat ćete, rijetku sliku ostavio bez svoga lucidnog komentara. Pa mi se čini da je Pulicer ili tako nekako slatki mali mamin i tatin zlikavac koji voli lagiti.
E, ne bi li ipak bio Pulicer ili tako nekako.
- 09:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.