Arhiva
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

14.01.2006., subota
RAZGOVOR S BRACOM ROMOM
Braco, Sead Hasanović, Malnarov Rom, upravo sjedi sa mnom. U životu on nije kao u emisiji. Vrlo je ozbiljan, obiteljski čovjek i pomalo začuđen ovom tehnologijom. Pitam ga kako je i kad došao u Malnarovu emisiju:
- Nisam došao sam, on me je zvao. Činilo mu se da bi mu dobro došao jedan Rom, ili bolje rečeno, Ciganin. U početku me je bilo frka da mi u emisiji neće biti ugodno. Bojao sam se da će me TV gledateljstvo vrijeđati. Tako je i bilo u početku. Međutim, navikli su se na mene i prihvatili su me. Kad se danas govori o Hamdiji Seferoviću, onda se zaboravlja da sam upravo ja u Malnarovim emisijama otvorio širom vrata svim Romima na TV.
Maloprije je u emisiji gledao kako Malnarova ekipa skija. Dobro, ne bi se moglo reći da su momci pravi skijaši. Više bi se moglo reći da su istinski padači. Očito je da bi im skije prije poslužile da podlože vatru, nego da se strmopizde niz neku strminu. Pitam Bracu kako mu je bilo skijati.
- Nikako. Ja ne volim skijati, ali Malnar je imao ideju i mi smo svi pristali. Shvatio sam to kao zajebanciju i kad to tako tumačite, onda se možete zabavljati. I - ja sam se zabavljao. Puno mi je ljepše bilo kad sam skijao po guzici, nego na skijama.
Kažem mu da ga Blogeri koji gledaju Malnarovu emisiju prilično vole. Pitam ga što da vam poručim.
Svima čestitam sve prošle Blagdane. Svima želim sve najbolje. Znaš, Kemo, ovo prvi put gledam i sviđa mi se. Koliko košta ovaj laptop?
- Ima ih od pet tisuća kuna naviše. Što je, bi li ga kupio?
- Ja bih kupio ako je malo jeftiniji. Da mi Cigani svladamo tehnologiju, a ja ću opet biti prvi Cigo.Bloger.
- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.