Arhiva
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

14.01.2006., subota
SVJETSKO BLOGOVANJE KOD MALNARA
Danas, u subotu 14. siječnja Zime Gospodnje 2006., kao Blogomobil gost sam Željka Malnara u emisiji Noćna mora, Televizije na kraju grada, to jest programa Z 1.
Što ću raditi? Kao Blogomobil prenosit ću emisiju uživo. Tako će svaki Bloger na svijetu moći vidjeti kako se radi ta kultna Malnarova emisija.
Kad sam uživo prenosio A bebe...?, pratilo me oko 35.000 blogera, kako mi je rekao Darius Prpošni. Znam da ovaj prijenos nema televizijski domet HTV. Svejedno me zanima tko će sve izravno pratiti moja foto i pisana izvješća. Zapravo, zanima me tko će se sve i odakle javiti tijekom prijenosa bilo kakvim komentarom. Koji će komentar stići i s kojega dijela svijeta? Iz kojeg će se najistočnijeg, najzapadnijeg, najsjevernijeg i najjužnijeg dijela Blogosfere javiti Radostan Netko? Radostan i Drag. Ima li bilo koga od blogomilskih sljedbenika, u Novom Zelandu ili na Aljaski? Hoće li se našoj La Woomenici pridružiti neka ljupka dama iz dalekog Japana?
Osim toga, vrijeme je da postavimo i svjetski rekord u komentarima. Ne znam koliko je ih potrebno da bi se postavio svjetski rekord, ali vrijedi pokušati. Iskreno se nadam da će se i drugi Blogovi u svijetu uključiti u ovaj pokušaj. Malnar je svjetski poznat putnik, istraživač, zapovjednik brojnih ekspedicija i avanturist, pa nije neskromno očekivati da će prijenos uživo njegove TV emisije zainteresirati čitav svijet Blogosfere.
A ja ću se danas početi javljati već od 18 sati. Sa mnom će večeras, kao pojačanje, biti i naša blogerska perjanica – Darius Prpošni.
Dame i Gospodo, pozivam vas na premijeru svjetskog blogovanja!
- 00:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.