Bešpelj

petak, 25.04.2008.

Nikad nije kasno za...

Kao mala nisam nikad doma crtala kao što to klinci imaju običaj. U vrtiću nisam bila, a prvi crtež u školi – jagodu smijeh nacrtala sam posuđenim bojicama. Međutim, nedostatak interesa za ovakav način izražavanja nije uzrokovan neimaštinom. Imala sam kasnije i drvene i vodene bojice, ali interesa, a bome niti talenta, za to nije bilo. Iz likovnog sam, zbog dobrih ocjena iz drugih predmeta, naravno uvijek dobivala petice. Pa ne može odlikašica dobiti četvorku, ili ne daj Bože dvojku!

Međutim, na fakultetu sam upoznala prijateljicu koja me zarazila. Izrađivala je, i još uvijek izrađuje prekrasne čestitke koristeći se raznim tehnikama-od crtanja, kolaža, izrade figurica…kreativnost joj je nepresušna. Brižljivo čuvam sve čestitke koje mi je poslala/dala i već sada mislim što li će smislit za moj skori rođendan. zubo

Svidjela mi se ta njezina kreativnost, pa sam ju počela kopirati. Malo pomalo sam počela koristiti i vlastite idejezubo. Nisam talent i ne stvaram umjetnička djela cerek, ali to me opušta i volim se igrati s tim (valjda nadoknađujem propušteno u djetinjstvu zubo)
Osim toga, nastojim se oduprijeti sveopćem konzumerizmu koji danas vlada, pa želim u posebnim prilikama dragim ljudima pokloniti nešto svoje, a i ono što mi je najdragocjenije-vrijeme.

Zašto sad pišem o tome?
Pa danas imam tri rođendana!!! Prijatelj i dvije prijateljice.
Sinoć sam izrađivala čestitke, tako da nisam stigla napisati nešto drugo.
Dragi moji sretan vam rođendan!!!

Naravno, u nastavku slijede moje rukotvorine zubo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kvaliteta fotografija je loša jer su napravljene nabrzinu.....ne mogu naći stare fotke na kompu headbang

A sad pa pa wave....idem feštati party

25.04.2008. u 00:59 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog o meni, mome selu, mojim razmišljanjima, nadanjima i htijenjima :-) i mnogim drugim koještarijama

Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us

Blogerica.comKlikni


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Kako do mene:

bespeljica@gmail.com



Zrnca mudrosti:

"Ono što je bilo izuzetno u životu Abrahama Lincolna nije to što je rođen u brvnari, već to što je iz nje izašao."

"Sva bića puštaju za sobom tragove svog postojanja, samo ljudska bića ostavljaju za sobom tragove svog stvaranja."

"Kad biste mogli udariti u stražnjicu osobu koja je odgovorna za većinu vaših problema, tjednima nakon toga ne biste mogli sjesti."

"U životu sam prošao kroz dosta teških situacija, od kojih su se neke zaista i dogodile."

"Sunce sija na pravedne i nepravedne jednako. Želite da vaš dobitak ne bude ničiji gubitak."

Linkovi

Ježev blog
Image Hosted by ImageShack.us

angie
catcher
čiovka
dordora2
Eurosmijeh
gogoo
gustirna
Ima jedan svijet
Ježev blog
Katja
Kneginjica
Koraljka
Marisol
Minimaxine
Mirjana
more-moje-plavo
Neolina
Saraja Azra

Biljoteka

Cvergla blog
Lika na dlanu
miljevci
Potravlje u srcu
promina


Hrvatski Web Pretraživač

counter


Google PageRank <br />
		Checker - Page Rank Calculator