Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 23.05.2009.

Konflikti oko sirove prehrane

Ono što mi se sviđa u mojem istraživanju prehrane, u ovom slučaju sirove prehrane, je čitati po netu iskustva ljudi koju se tako hranili kroz duži period vremena. Čak i više volim negativna iskustva, nego li ona pozitivna. Naime, želim učiti iz tuđeg iskustva - ako netko tko se hrani dugo godina sirovo je spreman iznesti probleme na koje je naišao, svakako to želim znati. Draže mi je da to saznam na početku, nego da nakon nekoliko godina dođem sam do sličnog zaključka. A i nečije negativno iskustvo mi može pomoći da napravim stvari pametnije i na taj način možda uspijem izbjeći to negativno iskustvo. Na jednog takvog sam naišao na adresi http://beyondveg.com/ Dugo godina se je hranio sirovom hranom (uglavnom voćem) i iznosi svoja negativna iskustva. A da dobijem kompletniju sliku, pročitao sam i kritike na račun beyondvega na ovoj adresi http://www.ecologos.org/tb01.htm.
I sviđa mi se to - pročitati argumente obje strane i onda odrediti gdje se ja vidim u tome i što mogu korisno izvući iz toga - pomaže mi da imam zreliji pristup prehrani... U ovom slučaju su mi obje strane bile korisne. A s vremenom, kad još na miru razmislim o tome - vjerujem da će mi biti još korisniji...

prijavi hr.digg - 22:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com