Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 29.04.2009.

Sirova hrana 24/30

Danas je 24. dan od toga da sam na veganskoj sirovoj prehrani. Još samo 6 dana i završit će mojih 30 dana testa. Kako stvari stoje, nakon ovih 30 dana ću se i dalje nastaviti hraniti na ovaj način - barem još neko vrijeme. Još uvijek se moje tijelo i nije baš stabiliziralo sa ovakvom prehranom - jedan dan sam energetski ispod mog prosjeka, pa sam drugi dan energetski iznad prosjeka i tako ide dan za danom. Kuhana hrana mi baš nešto i ne nedostaje, ponekad mi dođe gušt za npr. pomfrijem ili paštom, ali nije da mi to fali tako jako da bi ozbiljnije razmišljao da samo zbog toga prekinem sa ovakvim načinom prehrane. Dođe mi ponekad i gušt za okusom pohane piletine, ali pošto sam odlučio (vratio se na sirovu prehranu ili ne) ostati vegan zbog etičkih razloga o njoj više ne razmišljam ozbiljno. Znači, postoje neke stvari koje bi mi bile ukusne da se vratim na ne-sirovu prehranu, ali ipak nisu tako ukusne (a ni zdrave) da bi mi to bilo trenutno prihvatljivo - i zato stvarno vjerujem da ću i nakon ovih 30 dana nastaviti ovako jesti. Vidim da imam još dosta toga što mogu naučiti oko ovakvog načina prehrane, ali opet s druge strane, ovo iskustvo mi je pokazalo da znam dovoljno da mogu bez problema (i bez osjećaja gladi) preživjeti 30 dana na taj način.
Ovih 30 dana bi mi bila lakša kada bi imao mogućnost da u dane kada sam energetski slabiji mogu duže spavati. Npr. u jednom periodu je baš bilo pravilno - jedan dan sam loše, jedan dan sam dobro. I onda se je potrefilo da dan kada trebam biti opet loše je subota - tada sam odspavao više od 9 sati. Odmah kad sam primjetio znakove da mi je pala razina energije odležao sam jedno 15-20 minuta. I to je bilo dovoljno da kroz cijeli dan budem energetski vrlo dobro i vrlo aktivan. Međutim u toku tjedna ja si ne mogu dopustiti da ujutro ako sam preumoran nastavim spavati još 2 - 3 sata ili da idem spavati kada me uhvati energetska kriza jer mi je radno vrijeme od 9 do 17, kad uračunam i put do posla i nazad to je 8 do 18. I zato sam vrlo motiviran da postanem sam sebi šef - i nadam se da ću unutar godine dana to i uspjeti... Tada ću ja donositi odluke kada smijem ići na godišnji i koliko smijem ujutro spavati kada mi to moje tijelo pita.
BTW, dok pišem ovaj post grickam večeru - salatu od velikog krastavca, 2 rajčice, 2 paprike i malo maslinovog ulja i soli.
E da, u zadnjih cca. 3 mjeseca (tu je uračunat i pripremni period u kojem sam prestao jesti čokoladne proizvode, piti kavu i povremeno se hraniti sirovo) sam izgubio cca. 10 kg. Ja sam u tom periodu puno jeo, nisam nikad gladan duže od jedne minute, ali svejedno sam dosta smršavio. Trenutno sam dosta mršuljav jer najbolje izgledam kada imam jedno 7 kg više nego sada.


prijavi hr.digg - 20:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com