Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 20.11.2007.

Najveća duhovna praksa...

... je život sam. Gledano tako i najveći ateisti i protivnici ideje o duhovnosti zapravo provode duhovnu praksu - tj. žive ju.

Po učenju Advaite - svi smo od istog Izvora, svi smo isti Izvor i u ovom životu, a ovo što se nama čini kao stvarnost nije ništa drugo nego li još jedan oblik sna. Kao što sanjamo u snu i u snu nam se to čini kao stvarno (u većini slučajeva) tako je to i u ovom životu. Gledano tako onaj tko sanja je za svakog isti - Izvor.

Gledano po učenu raznih duhovnih učenja svi mi prolazimo kroz proces mnogih života i karme - i iako tu postoje određene razlike u detaljima, moj dojam je da na kraju nitko unutar tog učenja ne može izbjeći oslobođenje - pod uvjetom da mu se da dovoljno dugo vremenena - a duša ima svo vrijeme koje joj je potrebno - pogotovo ako je točno da postoji samo Sadašnji trenutak.

Molitva, kontemplacija o Bogu i duhovnosti, meditacija i slično je tek jedan aspekt duhovnosti. Iako mi se dosta često dogodi da promišljam i o Bogu i duhovnosti, pa da i mi se to ne događa i da apsolutno ništa ne provodim oko toga, i dalje bih provodio duhovnu praksu.
Kao što ju provodite i vi samom činjenicom da ste živi.

prijavi hr.digg - 09:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com