Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 02.11.2007.

Blogerska tišina

Više puta mi se je u zadnjim mjesecima pojavila misao - zašto ne prestanem pisati blog?
I onda su uz to pitanje automatski dolazile i misli:
"To će ti biti super - jer ćeš tako moći živjeti svoju istinu u potpunoj tišini, bez da ikome moraš išta objašnjavati. Biti će ti lakše u tvom životu jer stvarno se nikome nećeš morati opravdavati oko ničega." Bitno je napomenuti da su mi dolazile automatski takve misli.
I onda sam išao pisati na tu temu i promatrati iskrene odgovore koji dolaze na to:

Moje prvo pitanje je bilo:
"Da li je to stvarno istina?"
I odgovor je bio očit - "nije". A onda su i došli konkretni argumenti koji potvrđuju da ono gore navedeno jednostavno nije istina.
- Argumenti su bili:
1. Živjeti svoju istinu u unutrašnjoj tišini nema nikakve veze sa vanjskim okolnostima - pisao blog ili ne, pričao o ovim temama svaki dan ili nikad - nema apsolutno nikakve veze sa unutrašnjom tišinom. Jednostavno nije povezano.
2. Nikome ništa ni ne moram objašnjavati. U svakom trenutku mogu izabrati da li ću sudjelovati u nekoj komunikaciji ili ne, kao i prihvatiti da će ljudi neko moje mišljenje shvatiti na način na koji god je u skladu sa onim što trebaju shvatiti u tom trenutku.
3. Neće mi biti ni lakše ni teže ako budem pisao blog. Ja ću biti u oba slučaja - i to ne mogu izbjeći, tako da ne mogu reći da će mi biti lakše, ni teže.

S druge strane imam prilično blogerske inspiracije, svaki dan mi život da ideju za neki post. Da nema te inspiracije sigurno bih već prestao pisati blog - nedostatak inspiracije je po meni jedini dobar razlog za prestati. A dok je ima pisati ću i dalje jer nemam niti jedan dobar razlog zašto ne...

Nema puno čitatelja, ali ih ima i sa trenutnim brojem sam sasvim zadovoljan. Tu i tamo me netko pohvali, tu i tamo netko zaključi da "srljam i da me treba probuditi". belj. Ovaj blog nema neki posebno veliki značaj, kao što ga ima npr. Steve Pavlina blog, ali zašto bi ni trebao imati neki značaj? Zašto i on jednostavno ne bi mogao biti bez neke posebne svrhe ? (to je ono što sada iskustveno razumijem, a što mi na početku pisanja ovog bloga i nije bilo baš najjasnije)

Eto, to bi bilo sve za post br. 141. mah

prijavi hr.digg - 08:27 - Komentari (11) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com