Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 25.09.2007.

Dva mini posta

Intezivni proces razmišljanja

Trenutno sam u fazi gdje imam jako puno misli u toku dana vezano za tematiku ovog bloga. Te misli mi dolaze spontano i to nije nešto o čemu odlučujem da ću misliti, već dapače - moram uložiti napor da bih mislio o nečemu drugome (npr. poslu).
Povući ću jednu analogiju sa onim što mi je najbliže - a to su kompjuteri. Kada se izvršava neki zahtjevni proces tada je procesor potpuno okupiran sa time i kompjuter zna biti neko vrijeme zablokiran ili raditi jako usporeno. Tako je i sa mnom - ponekad moj um (ili što god već) toliko intezivno obrađuje te misli da mi pažnja ode sa onog što radim u tom trenutku. To sa sobom povlači određene posljedice - npr. smotanost. Međutim, to me ne brine jer nakon što taj proces završi um će biti puno mirniji - to je posljedica koja se ne može izbjeći. Mirniji um znači i da je puno lakše biti Tu i Sada sa svojom pažnjom. U mojem slučaju nije ispravna stvar da se borim sa umom ili da ga pokušavam utihnuti na ovaj ili onaj način, već ga jednostavno pustiti da završi proces koji je započeo. S obzirom na sadržaj sa kojim se bavi moj um, definitivno bih to stavio u kategoriju "jako korisne misli". Ovih dana i intezivnije pišem u svoj privatni dnevnik - nešto od toga i bude materijal dovoljno koncizan da završi na ovom blogu, nešto i ne.

++++++++++++++++++++++++++++
Steve Pavlina i Advaita
Kada sam počinjao sa ovim blogom bio sam na jednoj razini razumjevanja stvari i života. U tom trenutku moj glavni mentor je bio Steve Pavlina. Međutim, s vremenom sam se izmijenio i počeo stvari gledati na drukčiji način. Ono što mi je bilo bitno na početku pisanja ovog bloga, sada mi i više nije toliko bitno, a stvari o kojima prije nisam razmišljao sada o njima intezivno razmišljam. Steve Pavlina je izvrsni bloger i nije bez razloga najpoznatiji svjetski bloger na području samorazvoja. Ima preko milijun posjeta mjesečno (to je "ponešto" više od ovog bloga :-) Piše jako inteligentno, argumentirano, iskreno i o bitnim temama. Međutim, u nekom trenutku sam prestao redovito ga čitati jer nije pisao o meni u tom periodu najbitnijem interesu. Međutim, sada se to mijenja - i nanovo mi je njegov blog interesantan. Naime, priča o svojem modelu Subjektivne stvarnosti o kojem je i prije pisao, ali na jedan složeniji način i zato mi nikad nije bio jasan taj model. Sada ga je pojednostavio i sada vidim da je to točno ono kako i ja vidim stvari - školski primjer Advaita modela, mada Steve Pavlina nikad ne piše o Advaiti i mislim da to nije područje njegovog interesa. Preporučavam vam ovaj post. Njegov blog je vezan i na forum gdje prilično inteligetni ljudi iznose svoja razmišljanja o njegovim postovima - svakako i to preporučam.

Namaste svima.

prijavi hr.digg - 09:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com