Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 03.04.2007.

Sadašnji trenutak - nastavak

Ne znam kako mi je promaknuo članak od Steve Pavline vezan za sadašnji trenutak.
Kakogod, možete ga naći točno tu.

Sadašnji trenutak je jedino što sigurno imamo. Budućnost će možda biti, a prošlost je ionako prošla.
I s obzirom da imamo samo sadašnji trenutak, postavlja se logično pitanje: Da li smo sretni tu i sada,
ili ćemo biti sretni za 2 godine kada budu zadovoljeni uvjeti A, B, C, ...?

Ono što nastojim je da budem sretan tu i sada, da mi svaki trenutak bude jedan oblik meditacije. Ne vidim trenutno smisla u tome da sjednem i 20 minuta meditiram, ako mogu svaki trenutak meditirati - naravno, to nije klasična meditacija, već je to davanje velike pažnje ovom trenutku, kao da je sam sebi svrha, a ne samo jedan kotačić prema nekom budućem cilju. To je drukčiji pristup životu, nego što li ga ima većina ljudi, a eksperiment će pokazati koliki efekt ima na mene i moje rezultate.
A što se bolje osjećamo, po LOA modelu, više su nam frekvencije i to smo više u skladu sa kreativnom prirodom Svemira i lakše ostvarujemo željene rezultate u svom životu.
Istina, moguće je da se čovjek osjeća trenutno lošije zbog samopromatranja (događa mi se danas), ali o tom efektu nekom drugom prilikom.

prijavi hr.digg - 08:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com