Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 16.03.2007.

Priručnik za ratnika svjetlosti 2

Zanimljivi su ti književni ukusi - s jedne strane su ljudi koji obožavaju Krležu (pozdrav Furiji i mojoj punici), a gledaju s "blagim" podsmjehom Coelhovo pisanje, a s druge oni koji su u stanju zaspati uz Krležu (pozdrav meni), ali ih oduševljava Priručnik za ratnika svjetlosti.
Eto, i danas, samo za moju dušu, i dušu svih onih koji shvaćaju ozbiljno Priručnika za ratnika svjetlosti, slijedi prijepis stranice iz meni omiljene knjižice.

Upamti dobro što sam ti rekao:
Ratnik svjetlosti mora odvojiti vrijeme sam za sebe. To će vrijeme iskoristiti za odmor, razmišljanje, produbiti svezu s Dušom Svijeta. Čak i usred neke bitke, on je kadar usredotočiti se na meditaciju.

U izvjesnim prilikama, Ratnik sjeda, opušta se, i pušta da zbivanja oko njega teku svojim tijekom. Pristupa tada svijetu kao promatrač, ne želeći mu ništa ni dodati, ni oduzeti - samo se prepušta, bez otpora, struji života.

Uskoro sve što se činilo složenim počinje djelovati jednostavno. I to Ratniku pričinja zadovoljstvo.

prijavi hr.digg - 08:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com