17.12.2005., subota

Zenba više nije kul, so ni stari dizajn nije. Mada je onaj dizajn baš odisao nekom dubinom, šta ja znam. Na kraju krajeva to je samo dizajn. Ovde pričamo samo o suštinskim stvarima, tako da će ubuduće deo koncepta biti i permanentno menjanje dizajna, da bi se ukazalo na njegovu inferiornost u odnosu na imanentno.
Ove nedelje sam bio na odmoru. Morao sam. Zato sam i ostao kući sve vreme. Uživao u stvarima za koje nemam baš vremena kada radim. Spavanje, perverzni doručci, čitanje, kuvanje, puštanje brade itd. "Try and catch the wind" što bi reko Bob Dylan. Čak sam u dokolici svratio i u neku galeriju, razgledao izložbu. Fino. Religiozne teme, muško-ženski odnosi. OK. Beograd je stvarno izgledao kao New York, onako sa pretprazničnim osvetljenjem, pun pomahnitalih žena-potrošača ili mi se to samo učinilo zbog unutrašnjeg zadovoljstva neradom. Pročitao sam sjajnu knjigu Intimnost Hanifa Kurejšija. Između ostalog svidelo mi se i ovo: "Naravno, može da se eksperimentiše sa sopstvenim životom. Možda to ne bi trebalo raditi sa životima drugih ljudi".
Sad ću da odem da se obrijem, ali ću da ostavim brkove da malo zezam A. koja treba da dođe svaki čas. Ili što bi rekao B.Panasonik: "izgledaću ozbiljnije, a i nešto će me stalno golicati ispod nosa". Sinoć mi je A. rekla da ličim na nekog psa sa bradom. Hehe. Odmah sam počeo da se umiljavam i da je grickam.
- 23:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Neil Young - Living With War
Sufjan Stevens - Illinois
Ali Farka Toure - Savane
Sonic Youth - Rather Ripped
Andrew Bird - The Mysterious Production Of Eggs
Sons & Daughters - The Repulsion Box
Devendra Banhart
- Cripple Crow

Joanna Newsom - Ys
Andrew Bird - The Mysterious Production Of Eggs

Man In Black
by Johnny Cash


Well, you wonder why I always dress in black,
Why you never see bright colors on my back,
And why does my appearance seem to have a somber tone.
Well, there's a reason for the things that I have on.
.............
Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back,
'Till things are brighter, I'm the Man In Black.


Little yellow spider
by Devendra Banhart


Little yellow spider, laughing at the snow
Well maybe that spider knows something that I don't know
'Cause I'm goddamn cold


Ritualna androgena
by Silvester Busche


I

Širim nosnice mravljeg kosmosa
Brat Lilihip pokazuje
Jerusalim gori
I u najboljim obiteljima taj grad zna goreti
Ližem mu glavu
Otvaram oči
Izleću usplahireni šišmiši sa gazdinog groba
Brat se smeje i podriguje
Otkud šišmiši baš u tvojoj glavi
Dolazi sestra Lilihip
Zavlačim tanku ruku u njenu glavu
Počinje divljati od iznenadnog straha
Oh gospode
Pišam po njoj
Zatvaram oči
Sveti duh mi se u plućima meša sa zelenom bebom
Trudan sam već dugo
Kao mitološko biće, puno vremena i vlage.