balkanska krcma

četvrtak, 29.09.2005.

Reply

Ne mogu a da se ne osvrnem na komentare na prošli post manjeg dijela muških blogera. U opisu mog bloga piše da iza vrata balkanske krčme ja živim i da na njih nitko nije prisiljen ući. Dakle svatko ulazi svojevoljno, ako mu se ne sviđa može izaći i ne vratiti se nikad više. Svatko ima svoje mjesto pod suncem. Zanimljivo, svi su ušli jer ih je zaintrigirala tema o veličini njihove muškosti. Jedan je čak spomenuo da je to izlizana tema loše napisana i da se pametni komentatori lijepe na to. Ako je to izlizana tema, zašto je klikao na nju? Ja ne čitam što me ne zanima, ponekad ne stignem pročitati ni sve što me zanima jer nemam vremena. I ako su komentatori pametni, zašto su trošili vrijeme i riječi na jedan tako loše napisan post? Kako i piše u spomenutom postu, muškarčev ego je najlakše povrijediti spominjanjem njegove neobdarenosti, a meni je izgledalo kao da sam nekim muškarcima povrijedila ego.
Post je nastao sasvim slučajno, na temelju razgovora vođenog tog dana. Nisam osobito ponosna na stil i kompoziciju jer znam da imam boljih i kvalitetnijih tekstova, ali sam jednostavno bila preumorna za korekcije. Nije mi bilo drago što je taj tekst reklamiran na naslovnici, jer ima puno boljih tekstova koji nikada ne dođu na naslovnicu, a zaslužuju više od svih što se nađu tamo. Nisam dugo na blogu, ali nikad nisam vidjela da je među flesh vijestima stavljena neka poezija ili umjetnička proza. Možda urednici nisu na dovoljno visokoj razini da bi razumjeli te tekstove, pa da npr. tekstove viviane s bloga ljeskanje.blog.hr najave kao nježnu sentimentalnu prozu. Stavljaju moj post o veličini penisa jer znaju da to svih zanima a rijetki pišu o tome.
Zanimljivo, često pišem o razlikama muškaraca i žena, želim ukazati na neke probleme u komunikaciji, ispraviti zastarjele vrijednosti, učiniti nas jednakijima. I sve što sam pisala pokaže se istinitim i to upravo na mojoj stranici! Žene koje se nisu slagale s mojom teorijom su to fino objasnile. Vulgarni komentari su dolazili sa strane nekih muških blogera. Zahvaljujem muškarcima koji su ostavili pristojne komentare, oni mi daju nadu da ipak postoji još normalnih muškaraca spremnih na humanu komunikaciju i da nije sve tako crno. Čitala sam na nekom blogu kojeg je pisao muškarac da muškarci vole velike sise. Nisam se našla uvrijeđenom, svatko ima pravo pisati što želi. Nisam ga nazvala izopačenim pervertitom kojem fali sexa. Očito još uvijek živimo u društvu koje nije parlamentarno. Žao mi je što nam je društvo uspavano. Pročitala sam negdje da je mozak vatra koju treba razgoriti. Ako moji tekstovi bar jednu osobu potaknu na pozitivno razmišljanje, razgore vatru u mozgu, ja ću biti zadovoljna. Neumjesnih komentatora će uvijek biti, iako na ovu stranicu nisu prisiljeni ući. Samo mi daju više tema za rasprave o muško - ženskim odnosima...

- 21:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Često znam reći da je moj život mahniti teatar Miroslava Krleže. To je skup pijanaca, bludnica, samoubojica, krčmarica koji u svom ludilu mahnitaju scenom. Ja ću tu scenu nazvati balkanskom krčmom. Na njoj se pleše, pjeva, plače, mrzi i voli... To su samo jedna vrata na koja možete a i ne morate ući. Iza njih ja živim.
    Osim ovdje, možete me naći i na adresi krcmarica@net.hr

Linkovi

Kad uhvatim vremena, odmaram se uz njih:

  • Zar mislite da ne osjećam? Što više pijem, to više osjećam. Zato i pijem jer u piću ovom samilost i osjećaje tražim... Pijem jer hoću još dvaput više da patim!
    (F. M. Dostojevski, Zločin i kazna)

    Smrt nas se ne tiče. Jer, dokle god mi jesmo, nema smrti. A kad smrt dođe, onda više nema nas.
    (Epikur)

    I ja sam nju volio, ali naše se neuroze nisu slagale.
    (A. Miller)

    Macho ne znači mucho.
    (Zsa Zsa Gabor)

    Bigamija je imati jednu ženu previše. Monogamija je to isto.
    (O. Wilde)

    Za njega oralni sex znači razgovarati o njemu.
    (Lin Field)

    Među ljudima je teško, bili ti prijatelji ili neprijatelji. Bez njih je ne samo nemoguće nego i tjeskobno.
    (I. Aralica)


    Možda žene i pate za finim muškarcima, ali uživaju s nasrtljivcima.
    (J Dodig)

    Našao sam ženu svog života. sad mi fali život.
    (M. Ćavar)

    Kooperacija: on piše drame, a žana mu pravi scene.
    (M. Dolenac Dravski)

    Obećavao joj je raj na zemlji,a onda ju je posalo dođavola.
    (W. Eschker)

    Jedno smo o drugom bili u zabludi. Bila su to lijepa vremena.
    J. W. Goethe)

    On vedri i oblači,ali samo vani. Kod kuće ona grmi.
    (B. Jelinčić)

    Prva ljubav je najljepša jer s njom nikad niste u braku.
    (P. D. Kovačić)

    Mnogi su ostali sretni jer im zaruke nisu završile brakom.
    (M Kuvačić Ižepa)

    Uploviš u bračnu luku pa sanjaš pučinu.
    ( A. Matelić)

    Ako se pije iz potrebe, a jede iz zadovoljstva, onda se sretno i zadovoljno zaspe. Ali ako se ne proba desert...šteta večere.
    (llp)

    Užasno je kako ljudi jedni drugima iza leđa govore stvari koje su potpuno istinite.
    ( O. Wilde)

    Volim govoriti zidu - jedino mi on nikada ne proturiječi.
    (O. Wilde)

    Mladići žele biti vjerni ali nisu; starci žele biti nevjerni ali ne mogu.
    (O. Wilde)

    Za razliku od žena, muškarca je najlakše osvojiti komplimentom.
    (O. Wilde)

    Cijeli je svijet pozornica, ali su uloge krivo podijeljenje!
    (O. Wilde)

    Arheolog je najbolji suprug koga žena može imati: što je ona starija, to se on više zanima za nju.
    (A. Christie)

    Uvijek se priča o ljudima koji provaljuju u kuće, ali mnogo je više onih koji bi iz njih provalili vani.
    (T. Wilder)