utorak, 25.09.2007.

R.I.P. 20.10.1995.-24.09.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Puno nam je ljubavi pružio taj mali pas


Nije uspio. Nećemo nažalost dočekati ni dvanaesti rođendan, a kamoli šesnaesti. Iako su nam veterinari konstantno davali nadu, njegovo odbijanje jela nije moglo značiti ništa dobro. Tako da su mu jučer, kad ga je mama dovela, opet izvadili krv i dali infuziju. Ja sam za to vrijeme bila u gradu. Došla sam doma, i vidjela da mu je košara u blagovaoni, ali sam mislila da su mu je spustili sa kata jer mu se teško kretati. Kad sam vidjela malu nogicu zamotanu, skoro me frapiralo. Mama je rekla da je to od infuzije i rekla mi loše vijesti – zvala je veterinarka i rekla da najvjerojatnije ima rak, jer mu se krvne stanice ne obnavljaju. Rekla je da, ukoliko bi primijetili da se muči, da ga dovedemo da ga uspavaju. No Alfi se otkad ga je mama dovela od veterinara, nije budi iz nesvijesti, samo je spavao u košari točno kako ga je polegla. Već sam tad isplakala dozu suza, jer ovaj put stvarno nije slutilo na najbolje. Dok je onako hropćući spavao, pomilovala sam njegovo siroto malo tijelo. Grozan je bio osjećaj pod rukama osjetiti rebra.

Nakon toga sam otišla u sobu i zaspala. Tek oko osam sam se spustila dolje, i mama je rekla: „Znaš da Alfija više nema?“ Uglavnom, sve što sam uspjela saznati dok smo još obje mogle pričati od suza je da je umro sam, bez injekcije i da su mama i šogorica zaključile da je najbolje da me ne zovu. Šogorica (koja je završila veterinu, i nikad joj nije bilo stalo do Alfija, pa joj i nije bilo teško) se uglavnom pobrinula za sve.

Rečenica gore je jedino čime je moj otac prokomentirao što Alfija više nema, al bilo je i više ngo dovoljno...

O boli vam neću pisati, neki će zamisliti, a oni koji su proživjeli – znaju. Umro je mali član obitelji. Ovako ćemo ga pamtiti:

1999.g.

Za maškare
Image Hosted by ImageShack.us


Sa svojom curom Reom
Image Hosted by ImageShack.us


Slika izrezana za pano
Image Hosted by ImageShack.us


Uskrs 2004. (iz novčanika)
Image Hosted by ImageShack.us


Ovakve hrpe je uvijek iskorištavao kao povoljan smještaj (veljača 2007.)
Image Hosted by ImageShack.us


Rujan 2006.
Image Hosted by ImageShack.us


Ciao! cry

- 10:25 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna