utorak, 24.12.2013.

Blagdanski Noir

Prošle godine pripremila sam vam pravu bajku, a ove godine odlučili smo pokloniti vam nešto sasvim drugačije. Talentirana i karizmatična Mare Milin uspjela je uhvatiti mračnije, ženstvenije i senzualnije fotografije inspirirane starim holivudskim glamurom sa dozom noira. Ovo je zaista bilo čarobno iskustvo i zahvaljujem se cijelom timu što je odmah prepoznao u kojem smjeru idemo i realizirao ovaj blagdanski modni editorijal.

U svemu slušam intuiciju te sam i prilikom smišljanja ovog editorijala postupila na taj način. Razmišljali smo o pravom blagdanskom editorijalu sa tipičnim elementima, no nešto me povuklo u nešto mračnije i senzualnije te nisam požalila. Inspirirana snažnim ženama, no ženstvenim i tajanstvenim, odlučila sam napraviti spoj krhkih dekadentnih haljina te eklektičnog okruženja. Najpoznatiji hrvatski dizajneri pomogli su ostvariti ovu modnu priču te im se posebno zahvaljujem na tome!

Prekrasne dizajnerske haljine Matije Vuice, Borisa Pavlina, Ivice Skoke te fantastičnih sestara Boudoir sjajno su dočarale duh prošlih vremena, a atmosferu je zadao prekrasan prostor kultnog Tom Tom kluba na omiljenom mi trgu u Zagrebu, Britancu.

Beskrajno sam sretna i zahvalna na predivnom timu koji je odmah pretočio inspiraciju u pravo malo remek djelo.

Želim vam svima sretne i ugodne blagdane!

B.

fotograf - Mare Milin
asistent fotografa - Zvonimir Ferina
stilist - Barbara Repe
frizura - Nikola Solenički/Kevin Murphy
make up - Nikolina Gega
dizajneri - Boudoir, Matija Vuica, Boris Pavlin, Ivica Skoko


































- 10:29 - Komentiraj (24) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.