subota, 02.11.2013.

Queen of hearts

Dugo sam planirala svoj kostim za Halloween, no u zadnji tren sam se predomislila i odlučila izraditi kostim Crvene kraljice, aka. Queen of hearts. S obzirom na gotovo nemoguć budžet, odnosno kroničan nedostatak istog, izradila sam kostim od već postojećih komada te ukrasa koje sam imala kod kuće. Stari korzet kojeg sam koristila za hrpu različitih kostima, preuredila sam sa komadom tkanine i ukrasnim trakicama koje sam našila na njega. Za suknju mi je poslužila suknja koju sam izradila za kostim crnog labuda te sam na nju našila komad crvenog satena. Kakva bi to bila Queen of hearts bez srca? Iako sam isprva planirala izrezati srca od crnog skaja, u nedostatku vremena i materijala, izradila sam ih od samoljepljive tapete na koju sam potom iscrtala crna srca markerom. Iako je zlatni plašt u teoriji također trebao ići preko suknje od tila, nikako nije funkcioniralo te sam u posljednji tren našila taj komad materijala ispod same suknje, kako bih dobila taj neki kraljevski dojam. Željela sam odjenuti i mrežaste čarape, no kada sam se krenula spremati sjetila sam se svojih bijelih točkastih najlonki koje su se puno bolje uklopile te dale samom kostimu još razigraniji dojam.

Kruna je nastala od posude sira te sam je presvukla sa istom zlatnom samoljepljivom tapetom, a pričvrstila sam je komadom tanke gumice, koju sam provukla kroz kosu te učvrstila ukosnicama. Frizuru sam također vrlo jednostavno napravila - zavezala sam visoki neuredan rep, kojeg sam podijelila na dvije strane te vrhove učvrstila sa ukosnicama.

Make up se čini poprilično kompliciran, no bila sam gotova za petnaestak minuta. Nanijela sam bijelu boju za lice, pričekala da se posuši, stavila plavo sjenilo skroz preko obrvi, crnim tekućim tušem iscrtala tanke obrve iznad svojih te mali madež na obrazu. Za konturiranje pomiješala sam bordo sjenilo i kričavo rozo rumenilo te ga nanijela ispod obraza. Queen of hearts ima malene usne u obliku srca, što sam vrlo lako iscrtala sa Manhattan kričavo crvenim trajnim ružem.

Frend i ja se često zamaskiramo u istoj temi, tako da je on ovaj put bio Mad Hatter. I njegov kostim je koštao ravno nula kuna, a sasvim je zanimljivo ispalo, zar ne?

Odlično smo se zabavili i isplesali u Katranu, koji je bio krcat odličnim i zanimljivim kostimima!

Nadam se da će vam se svidjeti naši no budget kostimi za Noć vještica!

B.

IMG_0062

IMG_0066a

IMG_0083

IMG_0081a

- 10:04 - Komentiraj (10) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.