subota, 07.09.2013.

Eclectic floral dress

Potpuno sam se navikla na riđu kosu i uživam u kombiniranju odjeće na nešto drugačiji način. Sviđa mi se nadopunjavanje boja na odjeći sa kosom te kako mi puno bolje stoje zagasite, no pune nijanse, posebice plava i zelenkasto-maslinasta. Ovu haljinu nosila sam već nekoliko puta u različitim kombinacijama, ali nikako da je pofotkam što je bila prava šteta jer je zaista prekrasna, udobna i kvalitetna. Pronašla sam je na Choiesu, brend Elf Sack, koji od nedavno možete pronaći i na ovom ogromnom online shopu. Iskombinirala sam je sa lakiranim cipelicama zagasito crvene boje i novim crnim lakiranim ruksakom, kojeg sam pronašla prošle nedjelje na Hreliću za 10 kuna.

Posljednjih desetak dana puno radim i jurim okolo po gradu i priznajem da sam malo zapostavila blog, ali brzo se navikavam na nov ritam pa će nadalje opet biti postovi na redovitoj bazi.

B.

haljina - Choies (Elf Sack) - link na haljinu
cipele - Zara
ruksak - Hrelić
sunčane naočale - Giant Vintage
narukvica - Hrelić (vintage)
sat - Seiko (vintage)

photo

photo_2

photo_1

photo_3

- 09:40 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.