utorak, 20.08.2013.

Sunset in white

Prijateljica i ja smo uspjele uloviti prekrasan zalazak sunca i iako se detalji outfita i ne vide baš najbolje, jako su mi se svidjele ove fotke.

Odjenula sam prekasnu bijelu suknju utisnutog damask uzorka i iskombinirala je sa jednostavnim, no zanimljivim T-shirtom. All white kombinaciju začinila sam krupnom prekrasnom ružičastom ogrlicom i nude jednostavnim sandalama od kojih se ne odvajam ni ovog ljeta.

Sutra se vraćam u Zagreb i iako mi je ovdje na moru lijepo i opuštajuće, obaveze čekaju. Bit će ovo vrlo zanimljiva jesen!

B.

Što sam odjenula:

T-shirt - eBay (poklon)
suknja - Romwe
sandale - Zara
ogrlica - Lanvin4H&M
ruksak - Topshop (poklon)
sunčane naočale - Giant Vintage

IMG_7383

IMG_7382


IMG_7387


IMG_7385


IMG_7386

- 11:46 - Komentiraj (6) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.