ponedjeljak, 22.07.2013.

ar-ar <3 JET LAG

Prošla srijeda bio je naporan, ali prekrasan dan kojeg sam provela u Zadru kod drage mi prijateljice Bernarde. U posljednji tren promijenili su nam se planovi te umjesto snimanja u Zagrebu, našla sam se u busu prema obali. Osim ugodnog i uvijek zabavnog druženja, snimile smo mali editorijal sa ljetnom kolekcijom modnog dvojca JET LAG. Još od revije zaljubljena sam u njihove komade i odlučila sam napraviti ovaj set fotografija sa omiljenim mi komadima iz kolekcije.

Kolekcijom se proteže karakterističan zig-zag uzorak, a posebno su me oduševile male bomber jaknice koje se doista mogu iskombinirati na najrazličitije načine. Ljeto, sunce i more u Zadru bili su savršena pozadina za ovo snimanje.

Zahvaljujem se Bernardi na svemu, odličan smo tim! Također, zahvaljujem se Jasmini i Maji aka JET LAG, koje su nam ustupile divnu odjeću i dodatke i omogućile nam ovo!

Čitavu kolekciju i sve info možete pogledati na njihovom Facebook page-u JET LAG.

Nadam se da će vam se svidjeti naš mali uradak!

B.

photo - Bernarda Murn
odjeća i dodaci - JET LAG
kupaći kostim - Choies - klik klik
styling - Barbara Repe


1_3

1_1

1_5

1_2

1_4


2_1

2_3

2_5

2_4

2_2


3_1

3_2

3_5

3_3

3_4

- 10:28 - Komentiraj (15) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.