ponedjeljak, 10.06.2013.

New tattoo

U srijedu sam napravila i novu tetovažu kod divne Aleksandre. Trebala sam napraviti dvije, no bila sam kratka s vremenom tako da smo izradu druge odgodili za idući tjedan. Ove godine napravila sam 3 tetovaže, uskoro ide i četvrta te ću ih ukupno imati 5 i na tome ću stati na neko vrijeme.

Prvu tetovažu napravila sam prije 3 godine, malu mašnicu na dnu leđa, koju i dalje jako volim. Prije 4 mjeseca napravila sam expecto patronum čaroliju na lijevoj ruci te mali pik na desnom ramenu, a prošli tjedan istetovirala sam citat od Bukowskog na desno bedro.

Kod Aleksandre je uvijek ugodna atmosfera i neizmjerno mi je drago što mi je upravo ona napravila sve tetovaže. Sve tetovaže su mi jako drage i sretna sam što su postale dio mene.

p.s. na mom Facebook page-u je jedan genijalan giveaway, checkirajte i uključite se OVDJE/www.flickr.com/photos/94487353@N05/9005187938/" title="IMG_3520 by Barb ar-ar, on Flickr">IMG_3520

IMG_3525

IMG_3527

- 10:20 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.