subota, 18.05.2013.

Crazy yellow dress

Jučer sam posjetila Zonu 45, koja se održava na Tomislavcu i uz ugodno druženje s prijateljima pažljivo pogledala zanimljive stvari koje se nude na ovom regionalnom sajmu mode. Ima doista divnih stvari po pristupačnim cijenama te vam savjetujem da ga posjetite, razgledate štandove, a možda i nešto kupite. Zona 45 je otvorena još danas i sutra, a danas u podne posjetite Cvijetni trg i dajte podršku mladim dizajnerima okupljenim po platformom Lift by Perwoll.

Moj dragi prijatelj Silvio danas ima svoju prvu reviju u sklopu Lift by Perwoll i jako se veselim!

Jučer sam odjenula ovu ludu Sheinside haljinu, koja je čekala bar mjesec dana svoj red. Nažalost od debljeg je materijala i nikako je nisam mogla nositi po vrućinama, stoga je jučerašnji kišni dan bio idealan. Iskombinirala sam je sa traper jaknom koju ste vidjeli i u prošlom postu te sa Desire Clothing bijelim sandalama, koje su se idealno uklopile u ovaj malo pomaknuti štih.

B.

Photo by: Goran Čižmešija for Beck's & Jure Perišić/Fashion.hr

Što sam nosila:

traper jakna - Levi's (Hrelić)
haljina - Sheinside - klik na haljinu
bijele sandale - Desire Clothing
dioptrijske naočale - A'marie (Ghetaldus)
torbica - LV Pochette

248396_550320955020601_541837_n

970264_550320968353933_512255070_n

13__7dc

- 09:52 - Komentiraj (2) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.