srijeda, 15.05.2013.

Porsche Design TwinBag bloggers event

U ponedjeljak predvečer bili smo pozvani na predstavljanje prve Porsche Design ženske torbice, TwinBag. Ova multifunkcionalna torba pokupila je brojne nagrade, a jednostavan dizajn i inovativna rješenja privukli su mnoge kupce. Sam naziv TwinBag govori o zanimljivom konceptu gdje se torba može transformirati iz dnevne u večernju u samo nekoliko poteza - ručke se odvoje sa magneta na dnu torbe i u tren oka ručnu torbicu možete nositi na ramenu. Također je zanimljivo da dolazi u desetak različitih kombinacija boja i finiša te da se izrađuje od samo jednog komada kože. Drago mi je da sam vidjela tu torbicu uživo jer odiše luksuzom i izdržljivosti. Uz samu prezentaciju u ugodnoj atmosferi, kušali smo prefine praline i ćaskali o svemu pomalo.

Odjenula sam novu MartOfChina bluzu, koju sam iskombinirala sa dobrim starim Replay boyfriend trapericama i novim Jessica Simpson Dany sandalama, koje su trebale doživjeti premijeru još u subotu, ali zbog kiše su čekale prvi sunčan dan da se prošeću. Zaogrnula sam se sa UdoBuy baloner pelerinom, koja je razigrala samu kombinaciju.

B.

Što sam nosila:

baloner pelerina - UdoBuy
floral bluza - MartOfChina
traperice - Replay
cipele - Jessica Simpson (Shoebox)
torbica - Zara Kids
sunčane naočale - Ghetaldus Vintage

photo by: Siniša Uštulica

R2D21078

R2D21138

R2D21113

R2D21173

R2D21085

R2D21196

R2D21081

R2D21208

- 10:27 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.