četvrtak, 09.05.2013.

A'marie eyeglasses

Zaljubila sam se u ovu haljinu čim je stigla u H&M, no vrlo brzo se rasprodala i baš sam bila sretna kada sam pronašla gotovo identičnu na online shopu Choies. Bit će savršena za vruće ljetne dane, a i za ove nešto hladnije dane iskombinirana uz dobru staru traper jaknu ili kožnjak. Drago mi je da sam je prekjučer odjenula jer je od izuzetno ugodnog materijala, idealno za jedanaestosatnu jurnjavu po gradu i mali milijun obaveza.

Napokon su mi stigle Ghetaldus A'marie dioptrijske naočale i više ne lutam ćorava :D Na prvi pogled mi se svidio dizajn i dobra kvaliteta te sam jako sretna što sam ostvarila suradnju sa tom tvrtkom duge tradicije i provjerene kvalitete. Još se navikavam na izgled sa naočalama, ali sviđa mi se kako mi stoje jer su retro i neobične, a opet nisu jako nametljive.

B.

Što sam nosila:

traper jakna - Levi's (Hrelić)
haljina - Choies
cipele - Zara
ruksak - poklon
dioptrijske naočale - A'marie (Ghetaldus)
sat - Omega Seamaster (vintage)

photo_1 (2)

photo_6 (2)

photo (2)

photo_4 (2)

photo_2 (2)

photo_3

- 09:32 - Komentiraj (9) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.