nedjelja, 21.04.2013.

You're riding high in April, Shot down in May

Prvi pravi proljetni outfit. Nosila sam novu suknju sa zanimljivim printom koju sam pronašla na ZLZ-u, koja će biti neizostavan komad za ljetne festivale, can't wait! Trenutno je na sniženju, klik OVDJE. Iskombinirala sam je sa basic sivom majicom i oversized traper košuljom te Cavallino shoes čizmicama za cjelodnevnu jurnjavu po gradu.

Možda najomiljeniji komad u ovom outfitu su nove sunčane naočale Ghetaldus Vintage, koje sam spazila i isprobala još prošle godine u pop-up store-u and now they are finally mine <3

B.

Što sam nosila:

traper košulja - Hrelić
t-shirt - second hand
suknja - ZLZ
cipele - Cavallino Shoes
torbica - second hand
naušnice - Pop Couture
sunčane naočale - Ghetaldus Vintage

006

008

010

011

009

- 20:30 - Komentiraj (0) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.