utorak, 16.04.2013.

But now the sound of love is out of tune

Kada sam prvi put naletjela na ovu haljinicu na Sheinsideu, zaljubila sam se istog trena! Svidio mi se print slonića i ženstven balon kroj ukrašen mašnicama i jedva sam čekala da je iskombiniram sa omiljenom mi kožnom jaknom, koja i nakon milijun nošenja i dalje izgleda sjajno! Na noge sam nataknula damske plišane cipelice iz H&M-a, a stvari nekako utrpala u minijaturnu Zara Kids torbicu. Ne volim velike torbe jer nikad ne nosim puno stvari sa sobom, ali ponekad doista pretjeram sa stavljanjem previše stvari u premalu torbicu haha.

U subotu sam imala snimanje za Fashion.hr rubriku Moj stil. Bilo je zabavno i opušteno, a fotke i video ću objaviti za 2 dana jer sutra ide jedan jako zanimljiv post o suradnji koju sam ostvarila :)

B.

Što sam nosila:

kožna jakna - Sheinside
haljina - Sheinside (postoji i u crno-zlatnoj varijanti - klik)
cipele - H&M
torbica - Zara Kids
sunčane naočale - Giant Vintage
prozirni kišobran - Offertisima :D (genijalan je :D )

020

023

021

022

- 11:20 - Komentiraj (5) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.