subota, 13.04.2013.

Things we left unsaid

Ovu kombinaciju također sam nosila na ovogodišnjem Cro-a-Porteru. Odlučila sam se za neobičan nježno žuti JET LAG top te ga iskombinirala sa neobičnom kožnom suknjom iz Zare, koju mi je poklonila prijateljica. Od nakita odlučila sam staviti dvije bijele Coded Edge ogrlice i čini mi se da su se sjajno uklopile u kombinaciju. Htjela sam da mi noge izgledaju dulje, a za to su se pobrinule Cavallino Shoes čizmice od brušene kože jako visokih potpetica.

Žao mi je što tek sad stavljam ove lookove, ali dugo sam čekala fotke pa eto...

B.

Što sam nosila:

top - JET LAG
suknja - Zara
remen - Zara
ogrlice - Coded Edge
gležnjače - Cavallino Shoes
torbica - second hand

IMG_6208

IMG_6210

photo by: Jure Perišić, Fashion.hr



CAP 04 2013

photo by: Croator.net



stylereport2013dva_24_jpg_1365337372

photo by: Büro24/7.hr

- 10:18 - Komentiraj (11) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.