četvrtak, 28.02.2013.

Hold your breath and count to ten

Ovu haljinu kupila sam prije nekoliko godina u Zari Kids te je svake zime jedan od omiljenih komada koje posjedujem. Prilikom premještanja
stvari po ormaru, zagubila sam je i nikako je nisam mogla naći. Nekada stvarno vjerujem da je moja soba neka vrsta Bermudskog trokuta jer
stvari nestanu na neko vrijeme te unatoč mom trudu da ih pronađem, ponekad se to pretvori u pravu nemoguću misiju. Ovu haljinu sam tražila posljednja dva mjeseca, prekopala ormar, prekopala mamin ormar, čak sam pogledala i u podrumu gdje držim odjeću koju trenutno ne nosim i nigdje je nije bilo. Već sam pomislila da sam je negdje izgubila, da sam luda ili nešto treće, no jučer sam odlučila još jednom prekopati ormar
i ona se pojavila na mjestu gdje sam svaki put bila pogledala. Mojoj sreći nije bio kraj kad sam je pronašla pa sam je odlučila odmah
iskombinirati, za slučaj da se opet negdje sakrije haha.

Iskombinirala sam je sa košuljom karo uzorka, sivim AhaiShopping retro cipelicama koje su nevjerojatno udobne i stabilne te dobrom starom crnom pelerinom.

Događa li se i vama da stvari "imaju noge" i pobjegnu u neku crnu rupu na neko vrijeme? :D

B.

Što sam nosila:

pelerina - Sheinside
košulja - Hrelić
haljina - Zara Kids
cipele - AhaiShopping
torba - Furla (Hrelić)
ogrlica - Stradivarius

004

009

012

007

- 10:05 - Komentiraj (19) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.