ponedjeljak, 24.12.2012.

Orašar

Bok!



Stigao je Badnjak, a s njime i posljednji dio projekta vraćanja dizajna na ulice za ovu godinu. Bila sam nevjerojatno uzbuđena kada sam saznala da ću ući u Boudoir haljine i stvoriti ovu božićnu priču. Snimanje je trajalo poprilično dugo, no sve je bilo sjajno i svi smo bili sretni što smo sudjelovali u nastanku ovih fotografija.

Ovo snimanje mi je također donijelo iskustvo i uživala sam u svakoj etapi. Zahvaljujem se Lady Šarm i Amelie trgovinama što smo mogli snimati u genijalnim prostorima, Marceli Kokot i njenoj pudli Gali koja je spremno pozirala, Plesnom studiju Edite Cebalo, koji nam je poslužio kao backstage te simpatičnom Kuhancu iz Tomićeve ulice koji su nam posudili pravu lutku orašara.

Hvala genijalnoj ekipi na ponekad stresnim, ali u svakom slučaju zabavnim snimanjima, puno sam naučila i drago mi je što smo ni iz čega uspjeli stvoriti nešto te na kraju zahvaljujem se Boudoir-u na ustupljenom prostoru i haljinama!

Orašar kao ideja je zasluga mog dragog prijatelja, koju smo razvili u jednu pravu modnu bajku. Spojili smo moje dvije najveće ljubavi, ples i modu, u jedno te pokušali dočarati magičnost badnje noći, oživljavanje lutke iz Orašara, a tome su uvelike doprinjele upravo Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, dizajnerice brenda Boudoir, kao savršenim odabirom za ovu božićnu priču!

Kao lutka u jednoj sceni našla se moja prijateljica, maturantica i plesačica Plesnog studija Edite cebalo Nika Grah, koja je više no sjajno obavila svoj posao. Prvi put u životu je stala pred kameru i odradila posao kao pravi profesionalac! :)

Boudoir je proslavio 10 godina postojanja na ovogodišnjem Cro-a-porteru sa Rocking Baroque kolekcijom te mi je bila iznimna čast nositi ove haljine.

U novoj godini pripremamo svakakva iznenađenja, a sada - Orašar!

Nadamo se da smo opravdali vaša očekivanja te da će vam se svidjeti naša mala božićna bajka. :)

Foto: Karmen Poznić – Oblak Photography
Make up: Tena Bašić
Frizura: Barbara Repe
Odjeća: Boudoir
Prostor: Lady Šarm, Amelie, Boudoir
Pudl: Galadriel A'mael Ikaliconn - vlasnik: Marcela Kokot
Modeli: Barbara Repe, Nika Grah
Voditelji projekta: Nikola Grbin, Barbara Repe

Čitamo se!

B.

Nutcracker_1+

Nutcracker_2+

Nutcracker_3+

Nutcracker_4+

Nutcracker_5

Nutcracker_6+

Nutcracker_7

Nutcracker_8+

Nutcracker_9+

- 12:00 - Komentiraj (34) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.