subota, 22.12.2012.

When's that character comin' back?

Bok!



Ovu kombinaciju nosila sam u srijedu i odlično se osjećala u njoj! :) Nekako je u božićnom duhu pa mi je automatski i draža. tradate butik me razveselio neočekivanim božićnim poklonom - ovom preslatkom bordo plišanom suknjicom iz koje se ne izvlačim. Bezbroj kombinacija mi se vrti glavom i jako sam sretna što sam je dobila! Iskombinirala sam je sa vintage toplim puloverom kojeg sam pronašla u jednom od pohoda Hrelićem, na noge sam nataknula najdraže mi H&M čizmice koje su već u raspadnom stanju, ali ih toliko volim da zažmirim na nedostatke (p.s. ako netko naleti na takve iste broj 36, neka mi pliz pliz javi mailom). Na sve to sam se zaogrnula vintage bundom koju sam dobila na poklon. Od nakita sam stavila samo ogrlicu koju sam nedavno izradila od ostataka perlica, lanaca i drugih komada nakita što su se povlačili po policama u mojoj sobi.

Čitamo se!

B.

Što sam nosila:

bunda - vintage (prekrojena)
suknja - tradate
pulover - Hrelić
kapa - H&M
torbica - MixMoss - klik na link
cipele - H&M
ogrlica - DIY

002

006

003

004

- 14:20 - Komentiraj (8) - Link na post

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.