INTIMA

25.04.2018.



slika: digital art

Mozak mi je stao i ne znam u što gleda
kao da mojoj intimi prići mi ne da
i kao stroga majka koja o intimi ne govori,
o intimi su zabranjeni razgovori.

Intima me na spolnost asocira,
na osjećaj pun sumnji i nemira,
na tabu temu ovoga svijeta,
intima mnogim ljudima u riječima smeta.

Baš poželjeh s intimom popričati
i sa njom dodira smislenog imati,
a ona me na ljudsku povijest uputi
gdje su njeni izgubljeni puti.

Što s intimom povijest ima,
da mi je znati,
hoću o intimi sa sobom popričati,
zašto mi je intima tabu tema
i zašto o njoj smislenog govora nema?

O, kako je lijep dodir prstom
sa vjerom u život čvrstom,
kad se dvije ruke isprepletu
pa roge pokažu cijelom svijetu,
kad se ruka stavi oko vrata
uz otvorenu ljubav, vrijedniju od sveg’ zlata,
poljubac meki osjeti na usnama
namijenjen samo i samo nama,
gola tijela u ljubavnoj ekstazi
i topla ruka koja grudi mazi,
osjećaji ljepši od najljepšeg cvijeta,
a ljepota u svakom atomu cvjeta,
fućka mi se za ostatak svijeta
kad mi intima svoju mrežu plete,
jer iz nje se javljaju umjetnici i poete.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-066-5 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.