Udruga Aktivni Student (AKSTU) Zadar

četvrtak, 04.10.2007.

VOX POPULI- O gubljenju prava studiranja (2)

Prenosim ogorčenje jednog našeg kolege koji će izgleda izgubiti pravo studiranja, budući da je tako odlučeno na sjednici odjela na kojem studira. Kolega ne zna što će, a moli i za pomoć u savjetima što da učini:
Dragi moji, svi koji ste mislili da pravo školovanja ne možete izgubiti grdno se
varate! To se upravo dogodilo meni! STUDIRAM DVOPREDMETNO I UPRAVO SAM JUČER SAZNAO ODLIČNU VIJEST! Žao m je kolega, ali tako je odlučeno na sjednici! Pitam se što sad! Činjenica je da nisam skupio određen broj bodova, ali zar se ne pada godina? Izgleda da ne! Ovo mi je prvi put da padam i odmah gubim pravo studiranja! Strašno! I nisam sam, još ima takvih kolega! ne želim pokopavati nikoga ali što je sa onima koji su i po par puta ponavljali godinu pa nisu izgubili pravo studiranja? Njima je omogućen prijelaz sa druge na treću bez položenih svih predmeta sa prve, a meni nije dopušteno ponavljanje godine! Katastrofa! To znači da sam ja bezveze izgubio dvi godine ovdje; potrošio para i para i onda tako! KATASTROFA! Nadam se samo da će mi u susret izać profesori sa drugog odjeljenja i dopustiti mi da se prebacim na jednopredmetno! Ako može bilo kakva pomoć,znam da je sada možda kasno, ili kakav savjet!
A.P., 2 godina

- 09:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #