< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




ŽIVOT I LJUBAV

  

Život je Božji dar, barem tako kažu. On je velika životna predtava u kojoj smo mi samo glumci. Imamo svoj zadatak kojeg trebamo odradit, ne smijemo odustajati od njega jer ispadamo kukavice, griješimo ako želimo prekinut usred predstave. Život nema uvertiru, jednostavno se dogodi, krene, a mi se u sekundi moramo prilagodit njegovom toku. U toj životnoj predstavi ima nekoliko elemenata na koje je ona podjeljena. Jedan najvažniji elemnt je ljubav... zašto? Zbog toga što bez ljubavi nema života, bez života nema ljubavi.... veza je nezamjenjiva.
Ljubav je osjećaj na čiji se spomen u čovjeku, bez obzira na njegovu starosnu dob, oznoje dlanovi, lice zarumeni, srce poskoči... to je predivan osjećaj...
Ljubav se ne pokazuje poklonima, ne kupuje se i ne prodaje. Ona se čuva kao najveće blago. Ona nas drži na životu budnima. Nemoguće je oduprijet joj se jer i ona najjača osoba popušta pod njezinim utjecajem. Ljubav se govori riječima naravno, ali potvrđuje i dokazuje djelima. Same riječi „volim te“ nisu dovoljne, treba se pokazat osobi što to znači. Najljepše je voljeti ali je još ljepše biti voljen, to znači da je ljubav uzvraćena. Nema veće sreće za čovjeka od saznanja da na svijetu ima osoba koja zaspe s tobom u mislima i s tobom se budi, koja bi za tebe dala svoj vlastiti život.
Ljubav, kao što sam rekla, nije na prodaju. Ona se dogodi u trenutku. Grijeh je pretvarat se da je ne vidiš, grijeh je glumiti jakost i pokušat joj se oduprijet... ljubav se širi svijetom kao sprej... svuda je oko nas...

U životu postoji samo jedna prava ljubav. Nju treba čuvati, njegovati, štititi, ne smije se pustit da vrijeme čini svoje... Ona se treba pokazivati, a ne pustit je da stoji, jer se kvari...
U životu osim pravih ljubavi postoje i one lažne. To su ljubavi iz koristi, iz hvale... Nisu vrijedne spomena ali u svakom slučaju iz te ljubavi izlaze ranjene duše... Treba im dugo vremena da zacijele i da se ponovno oslobode da vole, ljube i budu voljene...

Kroz život, čovjek se zaljubi nekoliko puta. Kroz te „simpatije“ on uči biti dio nečijeg života, uči dijeliti sa nekom osobom svoje dojmove, svoje slobodno vrijeme. Na taj način se priprema za vječnu ljubav. Kada dođe red na nju on je spreman cijelo svoje tijelo, cijelu svoju dušu i pojavu dat toj osobi... tada on nije sam, ne živi samo zbog sebe, već cijelismisao života prenosi na tu osobu...

U životu nisam bila puno puta zaljubljena... prva ljubav je bila naravno posebno... doduše, nemogu je nazvat ljubavlju jer je to bila zaluđenost tom osobom... mislila sam da je to prava ljubav, da nema druge... nakon godinu dana je pukla... shvatila sam da su to bile lude simpatije, prolazne...
Zaljubila sam se drugi puta, bila sam izigrana, vukao me za nos, htio nešto, ne htio... bio je stariji pa je mislio da se može igrat samnom. Eto, uspio je da se zaljubim u njega, da patim, pa onda otišao... ionako nebi bilo koristi od ničega, bila bi veza na daljinu... da se nakon nekog vremena nebi javljao danima, pa mjesecima, pa efo sada već prošlo godinu dana da se nije javio... na svu sreću, u mom životu mjesta za njega nema... hvala mu jedino na tome što me naučio prepoznat kretene. Opekla sam se na njemu i nikada više... ja se nadam da se neće pojavit neko sličan njemu sa drugom maskom na licu pa da opet ne padnem na jednaku budalu....
Nakon nekog vremena, u roku tjedan dana, ako itolko, zaljubila sam se u trećeg. Razlika od 6g. nije mi se činila velikom. Kada si zaljubljen ne primječuješ mane definitivno.. zaljubljenost je bila obostrana... njemu nisu smetale moje mlade godine. Što više, čudilo ga je što sam tolko zrela za te godine.... Na samom početku sam rekla da želim ozbiljnu vezu ali sam uz to rekla da imam 16g i da možda nemamo za sve ista razmišljanja, da će se morat malo prilagodit ludoj maloj koja je u tim godinama koje obilježavaju duge kave, markanja, bez vezne fore „srednjškolske“ i cajke... nije bilo problema... veza gura već godinu i 3mj ako se ne varam.... sve je super i za 5....
Zaljubila se mala, bila zavedena... u mjesec dana poblesavila sam za njim, nisam znala što bi osim bila s njim, navikla sam na njegov glas, ruke, usne, oči... sve.... Sa frendicama sam se viđala u školi, sa njim sve ostalo vrijeme... ne zanima me ništa drugo samo on...
Ne treba mi nikakva druga zanimacija.
Ali kad već traži dobro, neću se inat, probat ću si promjenit život... ali nadam se da se neće dogodit da od svih prestalih obveza zaboravim i zapostavim ljubav....
Što se od mene tražilo to sam napravila, evo, i ovo ću...


četvrtak, 20.12.2007.

20.12.2007. u 22:10   |   13 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>