PISAT CU VAM O SEBI...
MALOJ ZUJALICI KOJA ZZZZUJI KROZ SVIJET... :)

Linkovi:

Moja ljubav
Arabeskica
Pa3ha
Šokre
Vujo
Mlađo
Ivana
Miss Brooke
Tina
Splicanka
Potdzilla
Jimmy
imback
Po meni najjebeniji blog:
Kat

I meni najdraži:KAKI

Nelly Furtado feat. Timbaland
--->Let's play


JA


JA I MOJ DRAGI:


JEDNA NICE PJESMICA ZA MOG
DRAGOG:


Trebas mi

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si posljednji
na svijetu nedam te

Pogledaj moje oci
sve ti govore
kada te nema
uvijek pomislim na najgore

I tijelo grci se
i ruke znoje se
a u stvari znam
da volis me

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si posljednji
na svijetu ne dam te

I tijelo grci se
i ruke znoje se
a ustvari znam
da volis me

Ref. 2x
Trebas mi, trebas mi
ni sunce zemlji kao ti meni, meni
i hajde, dodji, pa me uvjeri, uvjeri
da sumnje ne bude u meni
( trebas mi, trebas mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da volis me

26.08.2006., subota

DOLAZI NAM JESEN... :(



Bok ljudi moji...Danas pišem o jednoj temi koja se sto posto nikome od vas ne svida....
Kao što znate za tocno 9 dana pocinje škola...Da,da ta ustanova gdje nitko od nas ne
voli ici...
Ovo ljeto mi je jako brzo proslo..Možda najbrže do sada...
Za devet dana idem u novu školu...moja nije bila Bog zna kaj pa sam se
preselila u devetu gimnaziju u Dobojsku...Malo me hvata trema kada se sjetim da cu
morat uc u totalno nepoznat razred sa novim licima,profesorima....
No u svakom zlu neko dobro...Bar cu upoznat više novih ljudii.hehe..
Drzite mi fige da sve prode ok...Nadam se da ce me prihvatit....
Svima vam saljem jednu veeeeeeeeliku PUSU....

VOLI VAS VAŠA ZUJALICA :)


Hehehe i za kraj:

Joj, Anice

Kiša pada,kiša pada, mutna voda teče.
eno Ane, eno Ane, po selu se šeće.

Joj Ano, joj Anice,
ne na kišu, ne na kišu, bez kabanice

Kiša pada, kiša pada, skoro tjedan cijeli.
eno Ane, eno Ane, novo platno bijeli.

Joj Ano ...

Kiša pada, kiša pada, kisnu kola nova.
eno Ane, eno Ane, ide iz svatova.

Joj Ano ...

- 14:35 - Smijeh (38) - Suze - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Koliko vas ima:



Koliko vas je bilo:


Mesothelioma
Mesothelioma


Malo stvarcica o meni:

Ime:Ana
Datum rodenja:20.09.
Škola:9.gim
Opis:hm...nek me opišu oni koji
me znaju...
Volim:Svog dragog,
svoju obitelj,prijatelje,filmove,kompjuter,
belu,OZ...
Ne volim:Odredene osobe,dvolicnost,
laz,prijevaru,horore,...

Moj mail:zuja2@net.hr

ZAKON IZREKA:
Decki su kao tramvaji...
Ne trci za njima,odmah ce doci
sljedeci...hehe