empty space

petak, 13.07.2007.

shadows and regrets

Vratio sam se kući. Napokon sam došao u svoj grad, nakon toliko godina izbivanja. Mislio sam da će se u mom gradu sivi tonovi prebaciti u šarolike boje, da će tužan pogled zamijeniti onaj veseli i razigrani - baš kao.. baš kao prije. Kada smo se svi okupili, društvo iz ulice, i zajedno išli po gradu, pa na bazene, kupati se na rijeku, igrati nogomet u susjednu ulicu. Prije kada nisamo marili ni za što, samo se zabavljali, smijali, šalili i glupirali.
Sada sam se vratio u svoj grad, taxi me dovezao u moju ulicu. Izašao sam i krenuo prema svojoj kući. Drgačije je obojena. Susjednova kuća se potpuno promjenila.. odselili su se i imam nove susjede. Ušao sam u kuću. Izašao sam odmah. Osjeća se... sve novo. Unutra se sve promjenilo. Samo je brat u kući bio. I on je odrastao. Više ne trči po kući i pravi probleme. Sada sjedi na fotelji i čita novine.
Izašao sam van. Ali nema starog društva. Ulica je pusta. Otišli su svojim putem, večinom u druge gradove - raditi. Oh, kako mi nedostaju stari dani - šareni i razigrani. Novi su tako dosadni i jednolični. Mislim... da ću se vratiti, u novi grad. Ovdje nemam ništa osim uspomena koje su postale bolne. Jer se više neće ponoviti, jer se više neće vratiti, jer su ostale u mladosti, jer su izgubljene u vremenu.
Idem u novi grad - po ono što je važno. Idem po nove uspomene.


- 13:19 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>