empty space

srijeda, 20.06.2007.

sastao sam se..

Sastao sam se jučer sa društvom. Bilo je ugodno. Frend ima nekih problema sa djevojkom, pa je bio utučen. Drugi pak problem sa faksom pa je malo pričao. Tako da se tmurna atmosfera počela širiti društvom. Nije mi do toga, takve atmosfere. Zato sam se šalio i na svoj i na tuđi račun, nasmijavao sam ljude, pravio gluposti. Sve dok se i zadnja osoba napokon nije nasmiješila. Volim kada svi oko mene imaju osmijeh na licu, kada im je zabavno, da barem privremeno zaborave na probleme - ipak, ne nosimo probleme cijelog svijeta na leđima.
Zato mi i nije bilo čudno kad sam dobio komentar da sam uvijek vesel i da me teško vidjet ozbiljnog, neraspoloženog. Nosim svoju masku 'veselosti' i ponosno ju ne skidam - uz to, volim zavaravati ljude i praviti se da sam nešto što nisam.

Sastao sam se danas sa društvom. Bilo je ugodno. Imam nekih problema sa djevojkom, pa sam bio utučen. Ipam pak problema i sa faksom pa sam malo pričao. Ali nije se širila tmurna atmosfera društvom. Nije mi do toga, takve atmosfere. Zato sam se šalio i na svoj i na tuđi račun, nasmijavao sam ljude, pravio gluposti. Smijao sam se, s njima - sad su nasmiješeni. To mi je drago.
I nitko nije ništa primjetio, ništa rekao, niti reagirao - jer.. sve je bilo kao i uobičajno. Nosim svoju masku, i neću ju skinuti. Pravit ću se i dalje, zamarati neću ljude. =D

- 13:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>