empty space

subota, 02.06.2007.

sudbina

Danas sam sreo svoju Sudbinu. Danas sam ostao zatečen Stvarima oko sebe, Događajima koji se neprekidno događaju. I da, danas je taj dan kada sam vidio zeleno nebo, dan kada je trava postala plava, a ljudi sivi. Ovako gledajući, danas je čudan dan. I jučer je bio čudan dan, jer jučer mi je Prorok rekao da ću sresti svoju Sudbinu-- i svoj kraj.
Jučer sam mu odgovorio da ne vjerujem u stvari kao što su sudbina. Zapravo sam mu rekao da uopće ne vjerujem u budućnost, da živim dan po dan, a za sutra se ne brinem. na to mi je odgovorio da se onda uoće ne trebam brinuti, da sutra živim taj dan kao taj dan, a preksutra već neću to moći. Direktno mi je rekao da će me udariti bijeli auto i da će to biti moj kraj. I da, iako ne vjerujem u subinu, uplašio sam se, tada su mi koljena klacela. Tada su se boje počele mjenjati.
Pitam se..što to znači. Zašto je voda žarko žuta, zašto je danas svaki auto koji vidim - bijele boje. Pitao sam se i kako izgleda Sudbina?
Opisat ću vam što se dogodilo, reći ću vam što je bilo, a vi.. samo čitajte.
Zmaišljen, gledao sam zeleno nebo, ljubičaste oblake. U neku ruku je bilo zanimljivo, ali nisam se dao zabaviti time. Pokušao sam paziti na promet, prevariti Subdinu. Ali ne ide to tako - ono što je predviđeno, kažu tako, mora se dogoditi. Stao sam na zebru (plava zebra), pažljivo pogledao na ulicu i još pažljivije kročio na cestu. Brzinom mulje pored mene se stvori...čudno biće u dugoj halji. To je ona! Moja Sudbina. Crna? Pogledam u nju a ona ispruži ruku ispod halje i pokaže na auto koji je jurio prema meni. Bijeli auto...
Nasmiješio sam se. Da, upravo to sam učinio. Nasmiješio!
-Još uvijek...
Skočio sam unatrag, natrag na stazu. Auto je projurio pokraj mene. Ona je nestala. Prirodne boje su se vratile.
-...ne vjerujem u Sudbinu!
Od tada je prošlo tjedan dana. I danas susrećem Stvari oko sebe i još uvijek se Događaju neprekidno događaju. Još uvijek živim vjerujući u sebe i svoje odluke, ne u Sudbinu.

---------------------------
afternote: ummm....tia bih - se zahvalit onima koji skoknu na blog i pročitaju koju priču! HVALA! vi ste mi inspiracija i zbog vas nastavljam pisati priče baš ovdje. *big_hug*

afternote #2: tako želi razmjeniti linkove blogova neka se slobodno javi! dakle, ja stavim link na vaš blog, vi link na moj blog i tak... =p uživajte!!

---------------------------
messa
- 14:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>