empty space

četvrtak, 29.06.2006.

For the longest time...
For the shortest blink of an eye...
For my soul...
For your peace...

Through it has been too long,
Although I fall apart every day,
Despite our black destiny,
All that doesn't matter.

Show me your hand,
I'll show you my heart,
Show me my way,
I'll show you your destiny.

Can't fight it any more...
fate...
Can't stand this presure...
allotment...


Zdravo svima. Dobih password, pa da odmah stavim ovo. To je jedna od mojih pjesama, iako je starija, svidjela se mnogima, pa da čujem i vaš mišljanje. Usput rečeno - ja nisam zzum, samo mi je rekao da nema baš vremena za blog i dao mi password. bang
I prijevod na hrvatski jezik, mada bolje zvuči na engleskom:


Za najduže vrijeme...
Za najkraći treptaj oka...
Za moju dušu...
Za tvoj mir...

Iako je prošlo previše vremena,
Iako se raspadam svaki dan,
Unatoč našoj crnoj sudbini,
Sve to nije važno.

Pokaži mi svoju ruku,
Pokazat ću ti svoje srce,
Pokaži mi moj put,
Pokazat ću ti tvoju sudbu.

Ne mogu se više boriti...
sudbina...
Ne mogu podnijeti ovaj pritisak,
sudbina...


Iskreno, ne znam hoće li ovaj još pisati ovdje (morate znat kakva je to lijenčina yes), no ponekad ću i ja svratiti. Nije mi se dalo otvarati svoj blog, ali ovako već može. Nadam se da ćemo moći nekako surađivati. nono
by TKF
- 18:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>