empty space

četvrtak, 18.05.2006.

NGE last one

ovo je iz zanje epzode animea Neon Genesis Evangelion. najbolja epizoda ikada zbog toga što prikazuje ljudske slabosti, mane, nedostatke, nesigurnost. možda nećete shvatiti ovaj dio, ovo
je samo kraj epizode, nakon što se Shinji budi iz savršenog svijeta snova u kojem su
svi sretni, život drugačiji, ispunjen i šaren.
----------------------------------------------------------------------------------------
Shinji: Shvaćam. To je isto svijet. Mogućnost unutar mene.
Ja koji sam trenutno nije uvijek moj pravi ja. Postoji puno mene. Da. Sigurno postoji i ja
koji nisam Eva pilot.
Misato: Misleći tako , stvarni svijet po sebi nije uvijek loš.
Shinji: Stvarni svijet ne mora uvijek biti loš. Ipak, mrzim se.
Makoto: Tvoj um je taj koji te uvjerava da je stvarnost loša
i puna mržnje.
Shigeru: Um koji zbunjuje stvarnost sa istinom.
Maya: Kut pogleda, pozicija. Ako su ti imalo različiti stvari
unutar uma se mijenjaju puno.
Ryouji: Istina ima koliko i ljudi.
Kensuke: Ali samo je jedna istina koju ti imaš, koja je formirana
kosim pogledom na svijet. To je pregledan informacija da se zaštitimo, izokrenuta istina.
Touji: Oh, da. Pogled na svijet koji jedna osoba ima može biti
prilično malen.
Hikari: Da, osoba mjeri stvari samo po svojoj maloj mjeri.
Asuka: Osoba vidi stvari pomoću istine koju su mu drugi dali.
Misato: Sretan za sunčanih dana.
Rei: Tmuran za kišnih dana.
Asuka: Naučili su te da je tako, uvijek misliš da je tako.
Ritsuko: Iako možeš uživati i u kišnim danima.
Fuyutsuki: kroz različite načine uvjeravanja, volja se promjeni u različite stvari pomoću istine, slabe stvari.
Ryouji: Istina unutar čovjeka je tako plitka da ljudi žele znati dublju istinu.
Gendou: Ali stvar je tome što samo nisi naviknuo da te ljudi vole.
Misato: Zato, ne moraš gledati u tuđa lica.
Shinji: Ipak, zar me ne mrzite?
Asuka: Idiote! Ti si taj koji to uvijek misli.
Shinji: Ipak, mrzim sebe.
Rei: Oni koji mrze sebe ne mogu voljeti i vjerovati drugima.
Shinji: Ja sam pokvaren, kukavica, slab, i...
Misato: Ako poznaješ sebe, možeš niti ljubazan prema drugima.
Shinji: Mrzim sebe! Ali, mogao bih se i voljeti. Moglo bi mi biti dozvoljeno da ostanem ovdje. Da. Ja sam ništa osim sebe. Ja sam ja. Ja želim biti ja. Želim ostati ovdje kao ja. Ja mogu ovdje ostati kao ja!
Ljudi: Čestitam!
Shinji: Hvala vam.
Hvala, mom ocu.
Zbogom, mojoj majci.
I svoj djeci,
čestitam!

Kraj

- 22:12 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>