empty space

utorak, 16.05.2006.

moja bitka

Polako je spustio ruku do boka, posegnuo za drškom katane (note: katana - slika ). Sada je podizao glavu. Tužan pogled se već nadzirao ispod bujne plave kose. Oštrica je izlazila iz korica.
Callen je stajao na rubu visoke litice. Snažni vjetrovi su puhali. Nebo... bilo je oblačno, jako. Crveno, narančasto, ljubičasto nebo. Sunce je zalazilo dolje, daleko iz morskog obzora.
Ispred Callena, nekih 30ak metara dalje stajao je još netko. U crnoj odijeći, crna kose i još tamnijih očiju. Ali ta osoba.. bila je ista kao i ona na rubu litice. Netko bi pomislio da su to blizanci. Ali onda bi pogriješio. To je bila ista osoba, ali s jednom sitnom razlikom - jedan je bio običan čovjek dok drugi predstavlja zvije unutar čovjeka, tamnu stranu, ono zlo i pokvareno, ono trulo.
Callen na rubu litice još uvijek je polako vadio katanu van. Već je na pola vani. No crni Callen je mirno stajao, ruke mu u džepovima, smješak mu na licu. Sve je bilo tiho, samo vjetar - vjetar je hujao. Bijesno i oštro!
-Hoćeš li krenuti? Ili i sam shvaćaš da si preslab za mene!? Ipak... ja sam ono bolje od tebe, tvoja bolje strana, snažnija... -kaže zvijer podrugljivo se smješkajući.
-Dosta priče!! - bijesno odgovori ovaj na rubu, izvadi katanu brzo iz korica i potrči dolje do crnoga.
Callen je još uvijek mirno stajao s rukama u džepu a smiješak na licu se pretvori u zlobni i samouvijereni osmijeh. Drugi podigne katanu i skoči prema crnome.

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

.... hehe, da... možda se nastavi. btw - ovo je nastalo prema jednom od mojih mnogobrojnih snova u kojima se dva zzuma (nećemo otkrivati moje pravo ime) bore jedan protiv drugoga. Teško je uopće i pokušati dočarati atmosferu iz sna, tu hladnoću, tamu i osamljenost. brrrr.... strašno. Zato je ovo neka blaža verzija ;) hope yoo like it! (edit: eh, da - namjeravam nacrtati taj prizor iz sna i staviti ovdje ispod teksta... uskoro XD. možda :P)
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
- 21:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>