empty space

četvrtak, 04.05.2006.

some stupid things...

-ako Pitagoru podijelimo s pi (3,14...) dobijemo tagoru
-kada ti nisi blizu, nisu mi sve ovce na broju
-vlasnik ključa traži vlasnicu brave
-ne budite praznovjerni, to donosi nesreću
-imaš noge kao srna (ne vitke nego dlakave)
-kada se zidovi oko tebe sruše, divi se lijepo pogledu
-ako se dobro osjećaš, ne brini - proći će
-kružna definicija... vidi kružna definicija
-bolje ispasti budala nego iz aviona
-mikroprocesor je jedan jako,jako,jako mali procesor
-posuđujte novac od pesimista jer oni ne očekuju da ćete ga vratiti
-subjekt traži objekt radi glagola
-jasno mi je zašto je tata pobjegao od kuće, ali zašto kanarinac - pa njega smo hranili
-izbacili su me iz ludnice zbog depresivnog utjecala na druge
-sloboda je kiš u New Yorku
-učite na greškama svojih roditelja, rabite kondom
-algoritam je kada alga uhvati ritam
-dobro je što pivo ne ostavlja mrlje od kave
-ako te udari struja, udari i ti nju
-mineri i djevice griješe samo jednom
-bolje 6 sati u školi nego uopće ne spavati
-nikada ne pijem, osim kada sam sam ili s prijateljima
-mijenjam sobn lampu za dvosobnu
-idu dva čovjeka s polja. jedan je radio, drugi je gramofon
-obavještavamo vas da će se radna akcija pod nazivom NIŠTA NAS NE MOŽE IZNENADITI odgoditi za sutra zbog kiše
-što se tiče onoga koji vam je oteo ženu najgore ćete mu se osvetiti ako mu je ostavite
- 21:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>