ZWX Fun

ponedjeljak, 10.12.2007.

Ej

Pozdrav ljudi evo ovo je meni neznamkoji blog vec:)) sad na pocetku mi se neda nista pricat nego idem radit boxove i te glupostizubopozzcool

10.12.2007. u 12:34 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ovdje puno stvari

O meni:
Zovem se: Kajtebriga Nezelimrec
Imam: 12 stoljeca
Ljubimci: Psi (puno njihzubo)
Kratica ZWX je zapravo od: zewax
Dan rodjenja: 13.12.19xx.

Ak vas nes zanima molim to recite u komentarimacool

OPREZ: Sve sto nadjete na mome blogu su vjerojanto moj rucni rad! I ispod njih cu imati svoj potpis da se to zna!!smokin

Ako vas zivcira sat na misu, ugasite ga:

by: ZWX

Moji banneri:
Ako hocete, stavite ih na svoj blog:)
Slike-banneri
Pregled:
ZWX Fun Blog

Ovaj kod kopirajte i stavite gdje na stranicu ili blog (stavite gdje god zelite)


Pregled:
ZWX

I ovaj kod kopirajte te ga stavite:


Jos cu poslije stavit vise bannera, sad mi se nedasmokin

ZZany
WWarm
XX-BoxHueg

Evo vam mali chat







E sada zabava

Welcome to ZWX Fun

Ljudi su kao snjegovici!

Ljudi su kao snjegovici


Hot dogs!

Hot dogs!


Njam!

Njam!


Najljepsa balerina na svijetu:)

"Najljepsa balerina na svijetu:)


Koja zabuna!

Koja zabuna!


Mislim da je pet ovakvih slika zasad dovoljnorofl

Jos malo smijeha














nadam se da ste se nasmijali


Sada je:


Malo animaticnih:)







Ovu sam stavio zadnju jer sviram gitaru:)



Opet icone:















Nadam se da vam icone nisu dosadile:D















Evo, to bi bilo to, da vam ipak ne dosade:) pozz