srijeda, 14.02.2007.

Branimir Johnny Štulić

johnny.jpg

Nakon Zadovoljštine Boris Leiner konačno napušta grupu, a Štulić započinje samostalnu karijeru koja će započeti Balkanskom rapsodijom 1989. godine. Album je prototip onog što će kasnije uz rijetke izuzetke, postati konačnim oblikom Štulićeve solo karijere; loše obrade narodnih pjesama, besmislene nove pjesme čije snimanje ne može opravdati ni ogromni Štulićev ego, te povremeni indijanski engleski koji teško može izazvati išta do podsmijeha. Tek će poneki stih asocirati na vještinu nekad velikog pjesnika.
Drugi album nazvan Balegari ne vjeruju sreći nešto je uspješniji. Snimljen 1990. godine sa Sevdah Shuttle Bandom kojeg su činili Jurica Pađen, Tomislav Šojat i Branko Knežević, donijet će Usne vrele Višnje, dobru obradu tradicionala Lilly Of The West, zatim Leute moj Tome Bebića, te dva odlična originala - Voljela me nije nijedna i Meni se dušo od tebe ne rastaje.
Nasljednik je nazvan Sevdah za Paulu Horvat i objavljen tek 1995. godine, iako je sniman nekoliko godina ranije. Poput Balkanske rapsodije ne zaslužuje poseban osvrt, a gotovo jednak status pripada Analima gdje se doduše našla pristojna obrada pjesme Galebe moj, Zdenka Runjića.
Štulić je zatim počeo raditi na vlastitim prijevodima Božanske Ilijade i Peloponeskog rata, a 1997. godine pod imenom Azre objavio je vrlo slab dvostruki album Blase, svoj posljednji studijski rad, najavljujući njime konačan završetak karijere.
(izvor: Wikipedia)

ALBUMI


Balkanska rapsodija (1988)


balkanska.jpg

Prije nego odem u raj.mp3 - Zvizdanje.mp3 - Svijet se okrenuo naopacke.mp3 - Ain't got no time.mp3 - Distant karma.mp3 - Kao kad se misli poklope.mp3 - Boli glava.mp3 - Po zasluzi.mp3 - Lada bez dna.mp3 - Faith accompli.mp3 - Trazi mene/Dao sam ti svoju ljubav.mp3 - Osluskivanje.mp3 - Sacekivanje.mp3 - My useless girl.mp3 - Nasuprot svemu.mp3 - How to love(Abdulah).mp3 - Tesko ovo zivot.mp3 - Smijesan osijecaj.mp3 - Jutro.mp3 - Than you'll see what's next in store.mp3 - Azra.mp3 - The best things(go to hell).mp3 - Svi se trude oko moje male.mp3 - Lice puno bola.mp3 - I'd rather slide away.mp3 - Rekvijem.mp3 - The back of my mind.mp3 - Ti znas da pututjem s tim.mp3 - Hajri Mate.mp3

Download


Balegari ne vjeruju sreći (1990)


balegari.jpg

Voljela me nije nijedna.mp3 - Usne vrele visnje.mp3 - Big bang.mp3 - Leute moj.mp3 - Balegari ne vjeruju sreci.mp3 - Gimme some faith.mp3 - Calgija.mp3 - Who's gonna play all those songs tonight.mp3 - Nema problema.mp3 - Moj galebe.mp3 - Rosalina .mp3 - Melankonija.mp3 - Oui monsieur.mp3 - Meni se duso od tebe ne rastaje.mp3 - Mokre ulice.mp3 - Golgota.mp3 - Atlantis.mp3 - Klasican znak.mp3 - The Hustler.mp3 - Vrbovina.mp3

Download


Anali (1995)

anali.jpg

CD 1: Ne glumi – Jano mori – You Can Find Me There – Golubice bijela – Voice – Lijepa Janja – Uncertain Times – Ajde Jano – Mystery – U Stambolu – Dark Street of Petty Thieves – Maruskhna`s Dread – zacijelo sam vol – Jeza – Push on Through – Vodje – Hajduk Veljko – Djevojka sa obale mora – Juris lake konjice – Otprije znades za poljupce moje – Anchors & Chains – Ludi ludi – Abydos – Moderato cantabile – A ja nemam dara – Zabavljac - Last Man in Europe – Better days - Modern day Blues – No Tomorrow Like Today – Zumbul cvece – Konjuh planinom – Ljubav – Rjabinuska – makes of Fortune – Kap veselja – Biljana platno belese – 90 Years / Bide my Time – Si zaljubiv v Edno Mome – Cruel Sea – Heraklit je to i kavafi uz to – An Idle Day & Gossip – Moj dilbere – Eartquake Blues – Kales bre Andjo – Dawning in Gold – Imam jednu zelju – Blonde – brunette – Dan – What´s Life

Download


Sevdah za Paulu Horvat (1995)


sevdah.jpg

Nepotrebno precrtaj.mp3 - Pretvorba.mp3 - Lijepo lice.mp3 - Navike.mp3 - Vlajka.mp3 - Aj ca.mp3 - Znam ponavlja se to serijski.mp3 - Raspleti kose damo.mp3 - Kratki pomak.mp3 - Došlo vrijeme da se umire.mp3 - So Far.mp3 - Laku noc.mp3 - Partizan.mp3 - Nece da se pomiri.mp3 - Otac moga oca.mp3 - Fantazija.mp3 - Kraj potoka bistre vode.mp3 - Cežnja.mp3 - Sevdah šatl.mp3 - Bugi Bane.mp3 - Bolja strana neba.mp3 - Ni jeban ni lud.mp3 - Sevdah za Paulu Horvar.mp3 - Jovano, Jovanke.mp3

Download


Blase (1997)

blase.jpg

CD 1
1. Blasé
2. Tup kao ud
3. Divno bice
4. Vehni, vehni fiolica (trad.)
6. Sala
7. Ti se sjela za moj stol
8. Hleba & igara
9. Mito bekrijo (trad.)
10. Repeticio est mater studiorum
11. Zelja
12. Cést la vie
13. Poziv na ples ('83)
14. Fa-fa ('83)

CD 2
1. Dunjo bre
2. Juga
3. Zlato moje mamino
4. Zujanje
5. Pripovjedac
6. Dimitrije sine Mitre (trad.)
7. Duplo golo
8. Na pocetku bjese stos
9. Rozica sem bila (trad.)
10. Pusto tursko
11. Ajoj + bonus uzivo
12. A sta da radim
13. Lijepe zene prolaze kroz grad
14. Balkan
15. Klincek stoji pod oblokom
16. Odlazak u noc
17. Nemir i strasti

Download CD1
Download CD2

- 17:14 - Želje i pozdravi (0) - Isprintaj - #