četvrtak, 08.02.2007.

Čovjek živi na stablu !!?? - Iliti "Ko je ovdje majmun"

Ne, ne, ne ....
Ovo je bilo doista nadrealistično. Ma kakav Dali, Picasso, kakvi bakrači.
Upalio sam slučajno TV, evo u pet popodne, onako čisto iz dosade. Na prvi program, i bio sam odmah spreman za šaltanje dalje, jer znam da nema šanse da u pet popodne na prvom programu bude išta zanimljivo.
Kad ono ...
Reporter HTV-a (mislim da je bio Edi Škovrlj) sjedi na stablu s nekim starijim gospodinom. Sjede u nečemu što bi se moglo nazvati povećom ptičjom kućicom. I pričaju.
Ja na prvi pogled reko, a što je ovo, "Globalno sijelo" pa sad pokazuju nekog čudaka kojemu odgovara živjeti na grani !?? A di je kraj ljudskim budaleštinama, mislim se ja. Ma ajde ipak da vidim o čemu se radi. kad ono, priča je ipak malo drugačija.
Dotični gospodin se zove Stevan Grabovac, Srbin je i povratnik u Hrvatsku. I iako ima VLASTITU kuću u Smilčiću, prisiljen je živjeti na grani. Ne baš onako ko tica, jel'te, već je čovjek sebi napravio malu kućicu. I to na kat, čak. U "prizemlju", koje se nalazi na razini tla u podnožju stabla, ima stol i stolicu, a na dva-tri metra visine, na debeloj grani mu je "spavaća soba". Sve je to omotano nekakvim platnima, daskama, trnitom ...
I čovjek tu živi. Već dvije godine.
A malo dalje stoji njegova obiteljska kuća. U kojoj je hrvatski prognanik iz Bosne. Kojem je hrvatska država prije dvije godine besplatno dala zemljište i građevinski materijal da sebi napravi kuću. I počeo je on graditi, ali mu se baš ne žuri previše. A i što bi se žurio. Nitko mu ništa ne može, jer on je hrvatski prognanik. Na "osjetljivom" benkovačkom području. I jedino što možeš je ... u stvari, ne možeš ništa. A Stevan i dalje živi na grani.
I što sad reći ?????????
Moglo bi se puno toga reći o državi i institucijama sistema koje definitivno nose svoj dio krivice.
Ali ja bih se ipak više koncentrirao na tog "Hrvata". Ili možda bolje rečeno (ne)ljudsku gnjidu za koju me je sram da pripada istoj naciji kao i ja. Kakav moraš biti čovjek da nakon toliko godina korištenja tuđe imovine još imaš kapaca gledati kako vlasnik kuće u kojoj živiš, živi na grani. I to dvije godine.
Jesam li možda previše oštar ? Naravno, ali ja sam Zvone Radikalni. I takav sam po cijelom tijelu. I iako pretpostavljam da i taj Hrvat ima "svoju priču" ne mogu istrpiti ovakvu nepravdu pa da ga j.... u tri p.... m.......

- 18:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>