,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/zvone-xdxdlol" />

Moja naj pjesma...





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com











Get the Countdown Creator Pro widget and many other great free widgets at Widgetbox! Not seeing a widget? (More info)



O me...

-Nadimci:
Zvone,Zvončica,Zvonac,Vonči...

-Mjesto rođenja:bolnica ;)

-Horoskopski znak- Lavek
-Imate li brata ili sestru- Thank God No
-Sta mislite o prijateljstvu- Sve naj...
-Najbolji prijatelj/ica- nemam
-U koga imate najvise povjerenja- sebe:)
-Da li ste se ikad osjetili usamljeni,tužni kao da vas niko ne voli:
ponekad...
-Da li volite slušati glazbu- OFC
-Koju najvise slusas- Rock,Pop...
-Omiljeni pjevac/ica-Mika,Celine Dion,Enrique Iglesias,Paramore,Linkin Park,Simple Plan...
-Omiljene grupe- Coldplay,Sum 41,The Fray...
-Sta volis raditi u slobodno vrijeme:
nemam ga baš,al ako baš moram buljit u strop,
čitati,ići u kino,lunjat vani,radit gluposti...
-Da li volis gledati filmove- jap
-Omiljeni glumac-Leonardo DiCaprio,Orlando Bloom i Robert Pattinson
-Omiljeno jelo i pice- Sprite i Čokolada
-Imas li simpatiju (:P )- trenutačno ne
– Tvoje slabosti: tvrdoglava,naivna i previše dobra...
– Tvoji strahovi:pauk,zmija i petarde Xd
– Tvoja savršena pizza:Slavonska...
--Najbolje u tvom fizičkom izgledu: Oci ..:) :)
– Kad ideš spavati? hmmm,kasno... xD

--OBOŽAVAM:
TWILIGHT,
LA FEMME NIKITA,
ČOKOLADU...










...Smile, whats the use of crying?
Youll find that life is still worthwhile
If you just smile......
♪♫ ♥ ♥ ♪♫



I am the leader not the follower, I am not going to change for noone...

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (6)
Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari yep/nop

Dizajn: Music is life

Opis bloga

Zvonin dnevnik

Ovo će meni biti kao dnevnik...skoro kao, samo što misli neću zadržati za sebe nego ih podijeliti.. .;-)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


http://boobi.blog.hr/
http://lostinfear.blog.hr/

petak, 16.07.2010.

Mind and heart are two different things...I know...

MRZIM GA.
To me podsjetilo na ovaj tekst
(10 things I hate about you)

“I hate the way you talk to me.
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare
I hate your big dumb combat boots.
And the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick - it even makes me rhyme.
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh - even worse when you make me cry.
I hate it that you're not around. And the fact that you didnt call.
But mostly I hate the way I don't hate you - not even close,
not even a little bit, not any at all..”


I to upravo govori o mojoj mržnji...
Mrzim ga zbog toga što mi je učinio...
Mrzim suze koje mi moče obraze,zbog njega...
Mrzim što mi misli ne daju spavati,misli na njega...
Mrzim njegove male,slatke porukice, na mom mobitelu...
Mrzim riječi izrečene jednom davno koje me bodu kao noževi u srce.
Mrzim onu neopisivu bol kada se sjetim kako smo jednom bili sretni.
Mrzim ga upravo zbog toga što ga ne mogu mrziti...
Mrzim način na koji moja savjest odgovara na moju laž ("Mrzim ga"),jer kaže,nemoj tako "Voliš ga"...

Ali ne mogu ga voljeti...ne smijem...jer da on mene voli,ovo mi ne bi učinio.








Forget his name.forget his face.
Forget his kiss.his warm embrace
Forget the love that you once knew.
Remember he has someone new.
Forget him as they play your song.
Remember how you cried all night long.
Forget how close you two once were.
Remember he has chosen her.
Forget you memorized his walk.
Forget the way he used to talk.
Forget the things he used to say .
Remember he has gone away.
Forget his laugh, forget his grin.
Forget the dimples on his chin.
Forget the way he held you tight .
Remember he's with her tonight.
Forget the time that went so fast.
Forget the love that moved, it's past.
Forget he said he'd leave you never.
Remember that he's gone

FOREVER.



----> Prekrasna mi je pjesmica...







| Komentari (11) | troši boju. | 0svježi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.