SE LIPOTE,ČUDA SVITA NISU SJENA KRAJA MOJGA

nedjelja, 29.10.2006.

BELAJA!!!!!!!!!!!!!!!!

Bil ja neki dan pul kujine...malo da vidin ča se s njun događa aš se na niš ne žali zadnji dani pa mi j to bilo ful čudno.....da joj se nij neč dogodilosmijehsmijeh I tako dojden ja do nje pitan je ča j novoga i tako slične pizdarije....ona j celo vrime pisala poruke na mobu pa san je lagano ćapal za ruku da joj zamen mobitel a ona j zajokala koda ju neki kolje....meni nij bilo jasno aš da me ubiješ tako jako ju nisan stisnul.....ludlud i ja malo gjedan da se nij udrila ili ča slično a ona meni veli da nij niš a ja mislin vrag te zel da nij niš ne biš tako jokala i ja je nagovorin da mi pokaže ča joj je z rukun a kad ono njoj na ruki urizano ime od njezinoga dečkaburninmadburninmad baš živa rana....ja normalno popizdel ki kurac joj je da si to gre delat....namcor a ona meni veli da j to storila da dečku pokaže kuliko ga voli.....ja san joj na to obećal da ću joj glavu otkinut ako si to bude storila i ja pravac do njezinoga dečka da vidin odkuda joj ta bolna ideja i zač nij niš storil u vezi s tin?
Kad san došal do njega pital san ga ča on veli o tomu...a taj idiot mi veli da j to najlipše ča j neki storil za njega i da mu j obećala da će njegovo ime urizat i na drugu ruku kad njoj ova zaceliburninmadburninmadburninmad Kad mi j to rekal ja san mu zajno kacot opral...mislin ful san poludel.....tel san ga ubit na mestu......kasnije san šal nazad do kujine i jedva mi j nekako obećala da si to neće napravit.
Pa ja sad vas pitan ki je kurac timi judimi ča se treba ubit da dokažeš nekemu da ga voliš???????????? Kuliko znan nekad je bilo dosta da čoviku to jednostavno rečeš a danaska...isuse bože.....mislin stvarno ne znan ča da storin se j skroz ponemelo...
Ki kurac je danas judimi da se uopće gredu rizat....ča j to danas va modi ja osobno ne bin znal aš ju ne pratin=) ali ča niki od njih nima zdrave pameti....ma ja se ne bin za niš šal rizat....mislin stvaro ne znan ča da rečen aš popizdin i na samu tu pomisal.....ala vi recite ča mislite?

P.S hvala

- 21:58 - Komentari (36) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.10.2006.

I TAKO...........

Boh i se judi...ča ima pul vas? Evo pul mane niš interesantnoga...na faxu samo učimo bižimo ća....zajebavamo se i slične pizdarije...u biti niš interesantnega.....malo san petak bil va jušićimi se divno krasno bilo...skroz po običaju...na to se ne moren požalet
Evo va zadnje vrime iman neke lude ideje i potpuno san opsjednut š njimi.....saki kemu san ih rekal me j gjedal koda san popizdel..ki zna morda i san....a morda i ne...u sakon slučaju ne pada mi ni na kraj pameti da ih podilin s vaminamcornamcornamcor
I tako ja san tuliko bil obeshrabren ča to nikega živega ne zanima.....i tako san ja delal to za se...i palo mi j na pamet da zapren ovaj blog i opren drugi.....
I sad da vas pitan....ča mislite da zapren ovaj blog i više ne pišen o ovimi temami ko dosad i da opren novi i počnen pisat ko i si drugi? ili da bude se po staremu? Ala neka na vami bude odluka

- 22:12 - Komentari (32) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

BOK JUDI!!!!!

Evo konačno mi danas počel fax...bilo j lipo videt kumpaniju z škole.....malo poć ča popit š njimi poćakulat i kako se gre...već smo i splanirali kako pobić z satih aš kako već gre po ovemu Bolonjskemu procesu nij baš drukčiji nego srednja opet moramo bit na 70% satih inače nan se pol brevetih ne prizna...ma kako bilo tek je počel pa ćemo videt ča bude od sega tega.....
A sad da malo komentiran Mihoju....sa pohvala općini va Dražicah prvo leto kuliko se sjećan su organizirali tanci....i vidi malo si su ostali živi...nijedan nij va zemlju propal...a budući da su videli da j bilo fanj judih...morda će se i ki od njih domislet da to malo češće organiziraju...pa ča ne bi bilo lipo da su nan bern jedanput na misec tanci?partyparty
Mislin da to nebi bilo preteško organizirat...neka grupa i neki da drži šank i to j sa mudrost....a vjerojatno neće bit nišp od tega...ali sejedno bi bilo lipo..ča ne?
Ki zna morda se jedanput tega budu sjetili? Ili ako niš drugo neki opre oštariju ko ča j bila Vlačina da ima mesta za tancat ali kako su danas popularnije cajke nego domaća muzika ne bin se čudil da se va centru dražic opre cajkaški klubheadbangheadbangheadbang
A dobro mislin većina nas ima puške i noži doma pa imamo standardnu opremu za poć na takova mesta...mislin kad se tamo ubijaju non-stop zač ne imat propisanu zaštitu....
Takova su danas vrimena...nekad nan je rabela samo zaštita za "glavu" danas rabi za celo telo....
A i još mi neč bilo čudno ova mlađa dica....ala dobro nisu baš dica ono 8 raz i 1 srednje...divojke side ono tancaju međusobun...a dečki su za šankon i samo gjedaju i ćakulaju neč livo...mislin da su takove malice bile kad san ja bil mlađi......naughtynaughty
Ala istini za voju ne bi bilo fer kad bin rekal da su si takovi ima par mulcih ki su tancali....
A dobro i ja san par put zatancal š njimi....ma ki nebi kad su tako šesne....e da san 2-3 leta mlađi ili da su one tuliko starije..bilo bi veselo...ali nisan.....i one nisu....a štetanamcornamcor
Ma bit će se dobro....ala judi pozdrav do drugi put

- 22:03 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Za si judi ki vole zakantat zatancat i zabavit se uz domaću muziku

Linkovi

Dve tri kancone!!!!!

  • ROJENI SAN GROBNIČAN!!!

    I otac i mater tu su se rodili
    I nono i nona su Grobničani bili
    I si su puno lumpali i pili
    I veliku su starost doživili

    Rojeni san Dondolaš

    I naši pranonići vavik su zvonili
    I otac i nono su Dondolaši bili
    I si su puno lomili i pili
    Za maškarami sakud su hodili

    Kad zazvone Dondolaši
    Se se trese se se praši
    Si kantaju si tancaju
    Zvonci jako dondolaju

    Kuda projdu Dondolaši
    Se se lomi se se praši
    Teški zvonci kreče škinu
    Potres trese Grobnišćinu

    Kad se spuste Dondolaši
    Prema Riki uz Ričinu
    Pomest će po Fijumeri
    I po korzu su prašinu

    Kad obajdu Dondolaši
    Se i jednu oštariju
    Strašit će po Grobnišćini
    I po Riki mulariju

    Kad zazvone Grobničani
    Se se trese od žestine
    Odvavik su Dondolaši
    Ponos naše Grobnišćine

    Rojeni san Grobničan


    TU JE JUBAV MOJA
    Kad ja obajden moju Grobnišćinu,
    I z okon kad dotaknen stari grad,
    I kad te ja zagrlin uz Ričinu,
    Moju ti jubav dajen srcen rad,


    A kad se misec digne nad Primorjen,
    I kad mi oko prvin snon zaspi,
    Vrnjan se vavik dragom kraju svome,
    Nigdi na svitu za me lipjeg ni


    Tu je jubav moja i klapa stara,
    A lipi kanat naš leti va noć,
    Sope armonika, prati gitara,
    Meni još vrime ni za doma poć


    Kad se Kvarnerom zasrebrne žali,
    I Platak kad potone već va noć,
    I kad si škoji podragaju vali,
    Ne moren drugo leh opet nazad doć

    Tu je jubav moja i klapa stara, A lipi kanat naš leti va noć,
    Sope armonika, prati gitara,
    Meni još vrime ni za doma poć

    Meni još vrime ni za doma poć

    Tu je jubav moja

    Tu je jubav moja

    ALA HOMO ČA POPIT
    Saki dan naslišan vjesti
    ča je bilo ča će bit
    ča se j novo dogodilo
    kamo gre ovasti svit
    Ma govore bit će boje
    samo rabi se strpit
    a ja ćutin da pomalo se gre v rit

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    Šla je benzina opet gori
    se će drugo poskupit
    samo režije i špeža plaću će mi potrošit
    zadnju kunu ča ostane neću va kalcetu skrit
    nego z vami poć ću žmuj vina popit

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    Žena stalno neč mi njurga
    i ne misli se fermat
    ča kadi i s kin san delal se ona bi tela znat
    svit takov je ča se more
    teško ga je prominit zato još
    jednu ću turu naručit!!

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT