SE LIPOTE,ČUDA SVITA NISU SJENA KRAJA MOJGA

petak, 12.05.2006.

ZAMISLI

Zamisli kuliko sranja delaju oni prokjeti šminkeri....zbog njih saka normalna fešta propada...evo dat ću van jedan primjer
Bil san na jednoj fešti-privatnoj.....i sad ono taj prijatelj ki je delal feštu zval par prijateljic od divojke da joj ne bude dosadno(mislin nij ju mogal celo vrime zabavljat ako kužite....) i ono jedna od prijateljic je šminkerica... i hoće da sluša komercijalu...mi ala damo mislimo 2 dana smo tamo lako ćemo slušat i domaće kad dođe vrime za feštu...i celi dan smo slušali jebenu komercijalu....i dojde vrime za feštu.....mi stavimo domaće cela ekipa počne kantat tancat pit zajebavat se...a ona sidi na foteji......ala mi gjedamo ča joj je...da njoj nij morda slabo....ali ne gospa-dar s neba je uvrijeđena aš smo joj prominili muziku a ona to ne voli.....zahtjeva da stavimo komercijalu jer to "svi vole"....mi bledo gjedamo ki je njoj kurac, celi dan smo slušali jebenu komercijalu i to samo zato aš nas je ona zamolilaa inače niki od nas to ne voli.....dobro rečemo joj na lipo da smo celi dan slušali to sranje i da ćemo sad malo naslišat feštarsku muziku.....dobro ona se mrvicu smiri....mi joj rečemo da zame ča popit....ona gre do vitrine pa va frižider i vrne se bez ičega i govori da nema ničega....ja va čudu gjedan pa gren provjerit.....i najden pun kurac sega medice vodke lovranski bire.....ja se vrnen i gjedan ča j ćorava....kuja govori ma da ima ali niš dobroga, da bi ona htjela neki koktel.....mi opet bledo gjedamo i rečemo joj da ga slobodno stori ako će pit......ona uvrijeđena zato aš joj ga mi nismo napravili....nami simi počela digat živci pa smo šli va drugu prostoriju....nismo pravo ni zišli ona j već prominila muziku na komercijalu......pička ti materina krvava mi mislimo ali dobro neka joj bude mi gremo malo van ćakulat.....evo nje za dve minute i počne neč pizdit da nismo za feštu......meni pukal film pa joj ja rečen ča joj gre....mimozica očih punih suz zajno pobigla va sobu....ženska ekipa odmah išla za njoj videt ča joj je....mi čekamo doli vrnemo muziku i nastavimo...one zijdu za pol ure i počnu nan srat kako smo "bezosjećajni".....cela ekipa se pokara i si zijdemo van da to rešimo.....opet čin smo zišli ona stavila komercijalu.....većini nas pukal film nismo se teli više nervirat pa smo šli ća......i UPROPAŠTENA FEŠTA
Jebote ča da čovik reče na ovo.....ča se mene tiče ne pozvat nijednoga jebenoga šminkera nikad više nikamo.....a ča drugo storit? jebote to j bilo to pa sad sami zaključite

- 19:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Za si judi ki vole zakantat zatancat i zabavit se uz domaću muziku

Linkovi

Dve tri kancone!!!!!

  • ROJENI SAN GROBNIČAN!!!

    I otac i mater tu su se rodili
    I nono i nona su Grobničani bili
    I si su puno lumpali i pili
    I veliku su starost doživili

    Rojeni san Dondolaš

    I naši pranonići vavik su zvonili
    I otac i nono su Dondolaši bili
    I si su puno lomili i pili
    Za maškarami sakud su hodili

    Kad zazvone Dondolaši
    Se se trese se se praši
    Si kantaju si tancaju
    Zvonci jako dondolaju

    Kuda projdu Dondolaši
    Se se lomi se se praši
    Teški zvonci kreče škinu
    Potres trese Grobnišćinu

    Kad se spuste Dondolaši
    Prema Riki uz Ričinu
    Pomest će po Fijumeri
    I po korzu su prašinu

    Kad obajdu Dondolaši
    Se i jednu oštariju
    Strašit će po Grobnišćini
    I po Riki mulariju

    Kad zazvone Grobničani
    Se se trese od žestine
    Odvavik su Dondolaši
    Ponos naše Grobnišćine

    Rojeni san Grobničan


    TU JE JUBAV MOJA
    Kad ja obajden moju Grobnišćinu,
    I z okon kad dotaknen stari grad,
    I kad te ja zagrlin uz Ričinu,
    Moju ti jubav dajen srcen rad,


    A kad se misec digne nad Primorjen,
    I kad mi oko prvin snon zaspi,
    Vrnjan se vavik dragom kraju svome,
    Nigdi na svitu za me lipjeg ni


    Tu je jubav moja i klapa stara,
    A lipi kanat naš leti va noć,
    Sope armonika, prati gitara,
    Meni još vrime ni za doma poć


    Kad se Kvarnerom zasrebrne žali,
    I Platak kad potone već va noć,
    I kad si škoji podragaju vali,
    Ne moren drugo leh opet nazad doć

    Tu je jubav moja i klapa stara, A lipi kanat naš leti va noć,
    Sope armonika, prati gitara,
    Meni još vrime ni za doma poć

    Meni još vrime ni za doma poć

    Tu je jubav moja

    Tu je jubav moja

    ALA HOMO ČA POPIT
    Saki dan naslišan vjesti
    ča je bilo ča će bit
    ča se j novo dogodilo
    kamo gre ovasti svit
    Ma govore bit će boje
    samo rabi se strpit
    a ja ćutin da pomalo se gre v rit

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    Šla je benzina opet gori
    se će drugo poskupit
    samo režije i špeža plaću će mi potrošit
    zadnju kunu ča ostane neću va kalcetu skrit
    nego z vami poć ću žmuj vina popit

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    Žena stalno neč mi njurga
    i ne misli se fermat
    ča kadi i s kin san delal se ona bi tela znat
    svit takov je ča se more
    teško ga je prominit zato još
    jednu ću turu naručit!!

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT

    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    I NA BRIGE POZABIT
    ALA HOMO ALA HOMO ČA POPIT
    MALO BOJE ĆE NAN BIT