Dobro dosli u moj mali svijet....

05.04.2006., srijeda

Ne znam sta da kazem......

Boli me drob.Iman osjecaj da cu rigat(ali znam da necu).Caj.Jagoda???
Za sutra imam toliko ucit,a ja san na internetu...To ce mi se sutra sve vratit(mislim losim ocjenama)....
Moje trenutacno raspolozenje je osrednje.....Dobra strana je ZNATE STA,a losa valjda drob koji me boli jer san ocito pojela nesto pokvareno...
Procitala sam neke kuickine postove i komentare te me to dodatno bacilo u tugu....Neda mi se vracat na znate vec koju temu,ali da vam iskreno kazem nije mi bas svejedno kad vidim svoje ime na tom blogu...U pocetku san to sve svatila ka sprdanciju pa san se i ja sprdavala na svoj racun,ali sta je previse-previse je....Ali sta cu,on JE TAKVA....Ne mozete,je li,protiv takvih....
Marita je prekrsila obecanje....Ipak,nikad nista od nje...Vise ni obecanja ne drzi(rekla mi je Radicka lipo....)...Ali za nju mislim ima spasa...Nju bi moga...ZAboravite...To je iznenadenje za buducnost...Ne zelim vam ga pokvarit.....
Aj,iden ucit povijest(mos mislit-he,he)....
- 20:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ovu pismu posvecujen Egocentriku,Kugi i Shlomi......

Za ljubav treba imat dusu(neka se nadu oni koji trebaju)