Dobro dosli u moj mali svijet....

02.04.2006., nedjelja

LIpo se osjecam...

EEEEEEEEE...Znan da san glupa,ali stvarno nekako ne stignem priko tjedna da se javim...Ovo mi je bia stvarno naporan tjedan..Nije sad vazno o cemu je rijec,ali vidimo se na sljedecoj HAJDUKOVOJ utakmici,a mozda i JUVENTUSOVOJ(Mary-ha,ha,ha...Ali mi smo ipak...)..p.s.iMAM vam potpise od JUVENTUSA,Ako neko oce.....
E,Mary je obecala da me vise nikad nece sprdavat za stopala i pedofiliju ako napravim nesto(duga prica sta)..I tako sam ja,hrabro,to napravila i.....KARAMAN je svjedok!!!!!Jedna stvar rijesena....Pocela san dobivat petice(tjelesni-naravno-,likovni,zemljopis-a i to je nesto)....
Sigurno vas zanima-zasto ovaj naslov????Eto,takvo mi je razdoblje...Osim sta me ceka ispravljanje ocjena iz svih predmeta osim iz tjelesnog,likovnog i zemljopisa-osjecam se lipo u svojoj kozi...
E,pocela san slikat...LUDNICA!!!!LIpo vani sunce grije,a ja na balkonu sa brdo tempera(inace-moja je mama prije isla na likovnu akademiju pa imam one profi boje)UZIVAN....zaKON....
LJUBAV?????????Ne pitajte......
AJme ovaj je post besmislen.....aj by......
- 11:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ovu pismu posvecujen Egocentriku,Kugi i Shlomi......

Za ljubav treba imat dusu(neka se nadu oni koji trebaju)