m. m.

02.05.2006., utorak

šibanje

ovo brišem tako, da vidim dal stvar radi, pozdrav
- 19:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

možda

možda bum ovdi stavio slikicu dvije mene il nečeg drugog, ak mi se bude dalo
Image and video hosting by TinyPicevo moje prve slikice,patalen mi ju je nabavio pa mu ovim putem zahvaljujemmah

Image Hosted by ImageShack.us
DINAMO 4ever

















Number of online users in last 3 minutes





Free Site Counters
Free Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
matej-gitara.hr
glazbeni forum koji posjećujem

blogovi koje posjećujem:
flegov blog
speedboy
nina-super cura
pupsy
od nekih 5 cura blog

EVO, BILO BI ZGODNO DA OVDJE DOLAZITE OKO 20:00 SATI, I DA, javite se na blog kada tamo dođete da vas ja potražim, lol



Free Java Chat from Bravenet.com
 Free Java Chat from Bravenet.com





ja

evo moj opis
godine: 11 i nešt
naselje: zagreb
razred: peti
škola: OŠ Tin Ujević
hobi: nogomet, sviranje gitare, 2 sata dnevno na net-u
treniram: samo mali nogomet i "gitaru" međutim, možda budem ultimate fight i u kranjčevićevoj nogas
ne znam kaj još da kažem

e da, moj mail jest matej.forumi@somware.hr dal će ovo dobro ispastizujo

mali matej

MMystical
AAppreciative
LLuxurious
IIrresistible
MMeek
AAdventurous
TTrustworthy
EEarthy
JJudicial

Name / Username:



Cursors