žvile.blog

28.08.2006., ponedjeljak

28.08 pon




frendica sudar na bajku
užas
želim brz oporavak


još danas noćna pa chill kod ams
bar ću se zike naslusat i ..........
vidjet ćemo šta sudbina ima u planu za žvileta
valjda se najboljše
ajajajajajaa

u zadnje vrijeme puno vežbam i iskreno ljepše se osjećam
opet sam stari jaz
još da u ljubavi imam malo više luck bilo bi exelente.


uuuu uuuu uuuu uuuu uuuu uuuuu uuuuu uuuu


razmishjam da se zaletim na neki izlet s carom kad ga sredim
neke prirodne znamenitosti
gorski kotar vidio sam kun purac putokaza za špilje itd
ili plitvićka jezera
ili ili ma vidio bum tras


nabrijan sam al nesmijem to opisat
čuvam u sebi za sebe i


lud sam
samo slušam gou trance
pashe mi totalno da razmishljam dok ritam mashina lupa---.-.---..

sutra se izbijam od SVEGA
jedva čekam da se smirim
spavat ću u kvartu do dede neda mi se izbijen mrma pred starce
dobar dečko pik

jesam se ja raspisao
later

ko me jebe
šta je ovo SUUUUNCE ti JEB.........EM

SAD JE DOSTA DJSTSDRZRZHZHDFTZHMDRFDHTJDFTUDFU

MAJSTOR

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.